Asus RX580 Dual OC 8GB

division

Senior Member
User systemen
Omdat ik voor mij eigen een nieuwe pc wil aanschaffen (huidige pc gaat naar mijn vrouwtje) verkoop ik mijn Asus rx 580 dual oc 8GB. Kaart heb ik gekocht 31-10-2018. Bon aanwezig met de garantie. Kaart is gebruikt voor gaming en in perfecte staat. Originele doos met boekjes en dvd zit erbij.

Liefst ophalen kan je het werkend zien. Maar verzending mogelijk, dat is wel op eigen risico en kosten koper.

180,- ex. verzend kosten

Laatst bewerkt:

Manyuken

Senior Member
User systemen
Denk dat je waarschijnlijk nog wel iets moet gaan zakken in prijs...
Je hebt, als je goed zoekt, dit type gpu's (of een ander merk) voor zo'n €210,-....
Denk dat, ondanks dat ie maar 3,5 maand oud is €160,- ongeveer realistischer zal zijn qua prijs :(

Manyuken

Senior Member
User systemen
Je had hem beter nog kunnen verkopen tijdens de mining hype :p
Maar dat is achteraf praten... Ik heb mijn Asus Strix RX580 OC 8GB al te duur moeten kopen (360 euro toen...), maar verkoopprijs was op zijn hoogst voor mijn kaart op een gegeven moment bijna 500!! euro :eek:
Tweedehands gingen die dingen toen voor zo'n €400,- weg..

division

Senior Member
User systemen
3 maand geleden 250,- voor RMA gewisseld. ach ja kijken of het voor 180 lukt anders hou ik em zelf wel en leg ik em op de plank.

100,- in 3 maand eraf vind ik wel erg veel....

Laatst bewerkt:
3 maand geleden 250,- voor RMA gewisseld. ach ja kijken of het voor 180 lukt anders hou ik em zelf wel en leg ik em op de plank.

100,- in 3 maand eraf vind ik wel erg veel....
je kan het ook gebruiken .
dan later vervangen als de anderen kaarten wat meer in prijs is gezakt.
misschien een optie voor je?
haal je eigenlijk meer waarde uit de kaart .

veel succes met je keuze

division

Senior Member
User systemen
Zat ik toevallig net te kijken, momenteel origineel word het via de fan tegen aan geblazen. (heb toevallig net de kaart uit elkaar gehaald zit niets op voor koeling geheugen) Zat ff op internet te kijken en bij ali express verkopen ze van die zelf klevende koelblokjes per 10 stuks. Kaart (VRM's) zit wel een heatsink op en vanaf daar word het met een Low speed 900 rpm 80mm fan (die ik al heb) gekoeld. En door de behuizing wat ik ga maken word het een soort van blower style kaart)
Heb die kaart 3 maandjes ongeveer nu, die koelpasta was al hard.. Bladerde gewoon in schilvers af. o_O:eek:

Manyuken

Senior Member
User systemen
Zat ik toevallig net te kijken, momenteel origineel word het via de fan tegen aan geblazen. (heb toevallig net de kaart uit elkaar gehaald zit niets op voor koeling geheugen) Zat ff op internet te kijken en bij ali express verkopen ze van die zelf klevende koelblokjes per 10 stuks. Kaart (VRM's) zit wel een heatsink op en vanaf daar word het met een Low speed 900 rpm 80mm fan (die ik al heb) gekoeld. En door de behuizing wat ik ga maken word het een soort van blower style kaart)
Heb die kaart 3 maandjes ongeveer nu, die koelpasta was al hard.. Bladerde gewoon in schilvers af. o_O:eek:
Oh ok...das niet zo best :eek:
Ben benieuwd hoe het met mijn Asus Strix RX580 OC gesteld staat....ik vind hem idle standaard vrij hoog qua temperatuur (al vanaf het begin hoor haha) maar AMD heeft altijd wel een naam van heethoofd gehad haha.

Bovenaan