1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Asus VivoBook S S410UA-EB093T - Laptop - 14 Inch of Acer Swift 3 SF314-54-54LB?

Discussie in 'Notebooks en tablets' gestart door Sher, 10 jan 2019.

1. Sher

Sher Member

Sinds:
    10 jan 2019
    Hallo!

Ik twijfel tussen de twee laptops die te zien zijn in de titel. Ze hebben bijna allebei dezelfde specificaties, zoals 8 GB RAM, 265 GB opslagcapaciteit, 14inch en een i5 processor en zijn beiden rond de 700 euro. Kunnen jullie mij advies geven over welke jullie beter vinden?

Groetjes,

Sher.

2. jurrian120

jurrian120 Senior Member

Sinds:
    26 aug 2011
    Welkom op het Forum!
    Als ik al naar de naam kijk zal ik Voor ASUS gaan. Heb betere ervaring met ASUS. Dit is natuurlijk persoonlijk.

commando dick en Sher vinden dit nuttig.
  3. Roel1966

Roel1966 Senior Member

Sinds:
    17 feb 2010
    Valt moeilijk te zeggen want beiden zien er op zich voor die prijs best leuk uit en kwalitatief gezien ontloopt dit mekaar bijna niets meer. Voorheen was Acer nog wel wat minder van kwaliteit en maakten zij hoofdzakelijk budget laptops, maar ook dat is tegenwoordig al een tijd niet meer. Denk dat je het beste eens naar een fysieke zaak kan gaan en de laptops beiden eens bekijken en van daaruit je keuze maken welke je het beste bevalt, vooral dan qua scherm. Mijn persoonlijke ervaring met b.v. Asus en Acer laptops was dat mij de IPS schermen van Acer beter bevielen dan die van de Asus laptops. Ondanks dat ik trouwens verder veel Asus hardware gebruik en mijn voorkeur dan ook vaak wel richting Asus ging.

Sher vindt dit nuttig.
  4. Sher

Sher Member

Sinds:
    10 jan 2019
    Hartelijk bedankt beiden!!! Ik ga zeker even naar de winkel om beide modellen te bekijken!