YupKlopt, toch de 1060 6GB, welteverstaan.![]()
YupKlopt, toch de 1060 6GB, welteverstaan.![]()
Ik heb van het weekend ook bf5 gekocht en zoek ook nog mensen om mee te gamen. Meer geïnteresseerden? Mijn originnaam is MrPringlesNL .Ik heb net bij een sleutelboer een key gekocht voor 40e.. Meeste van mijn gamemaatjes zijn pertinent afgehaakt van BF, en mij alleen achterlatend!
Zijn er geïnteresseerden om samen te gamen? (soort HWI "clan ",)
Ik heb van het weekend ook bf5 gekocht en zoek ook nog mensen om mee te gamen. Meer geïnteresseerden? Mijn originnaam is MrPringlesNL .
Hehe ik had jou al in mijn vriendenlijstk heb van het weekend ook bf5 gekocht en zoek ook nog mensen om mee te gamen. Meer geïnteresseerden? Mijn originnaam is MrPringlesNL .
Met alles op ultra en een 2k 144hz monitor red ik net aan 60 fps, wat kan ik het beste wat terugschroeven om de 144 fps te halen?
Je kan een aantal settings verlagen naar high zonder dat je daar echt veel verschil tussen ziet. Alles beter dan bv de resolutie verlagen, dan zie je pas echt verschil.Ik run een gtx 1080 ftw2 van EVGA met een Intel i7 8700 non-k. Ik zou wel graag op 2k blijven aangezien BF er wel heel goed uit ziet zo.