BATTLEFIELD V (spoiler alert!!)

Hij staat al wat uurtjes gepreload (44,1 GB) en zodra het feest losgaat , ga ik heerlijk op m,n gemakkie de singleplayer spelen.
Op m,n gemakkie want ik wil elk stuk tuig een lood/koper snoepje laten proeven. Een beetje sightseeing , daar doe ik het ook voor.
Have fun y'all

Ik heb net bij een sleutelboer een key gekocht voor 40e.. Meeste van mijn gamemaatjes zijn pertinent afgehaakt van BF, en mij alleen achterlatend!

Zijn er geïnteresseerden om samen te gamen? (soort HWI "clan ", :D)
Ik heb van het weekend ook bf5 gekocht en zoek ook nog mensen om mee te gamen. Meer geïnteresseerden? Mijn originnaam is MrPringlesNL .

TrueTactiX

Senior Member
User systemen
Met alles op ultra en een 2k 144hz monitor red ik net aan 60 fps, wat kan ik het beste wat terugschroeven om de 144 fps te halen?

Wat voor gpu heb je?

Zelf speel ik ook vrij competitief, en zet ik alles op low behalve mesh, dit zet ik op medium.

Met een 1080Ti op 1975/6000 kom ik eigenlijk nooit onder de 170fps.. (op 1080p)

met een 1080ti zou dit dus wel lukken.

Van

Senior Member
User systemen
Ik run een gtx 1080 ftw2 van EVGA met een Intel i7 8700 non-k. Ik zou wel graag op 2k blijven aangezien BF er wel heel goed uit ziet zo.
Je kan een aantal settings verlagen naar high zonder dat je daar echt veel verschil tussen ziet. Alles beter dan bv de resolutie verlagen, dan zie je pas echt verschil.
Texture op ultra en post process, de rest op high. Kijken of je verschil ziet (denk dat het heel moeilijk is om het verschil te zien maar in elk geval een stuk meer fps).

Ik vind alles boven de 80 fps snel genoeg dus ik ga niet voor mijn 144hz scherm settings aanpassen want echt beter word ik daar dan niet door. De fps schommelt wel heel erg maar daar merk ik niets van. In Rotterdam zit ik gemiddeld op zo'n 100 fps maar Arras weer 120 fps gemiddeld met uitschieters naar de 140 fps.

JMM

Senior Member
User systemen
Ja inderdaad, met jouw systeem zal alles wel bijzonder soepel werken, ook al haal je die "magische" 144fps niet, zolang je maar geen zware dips krijgt, dat is veel erger.

Bovenaan