BATTLEFIELD V (spoiler alert!!)

division

Senior Member
User systemen
Na lange tijd niet gespeeld te hebben dacht ik vandaag ff weer BF5 te spelen. Maar ik zie ineens dat mijn Frames rond de 55/62fps blijft hangen op 1080p Ultra settings. Dit had ik nooit eerder gehad, ik zat altijd rond de 83 fps. Hebben meer mensen hier last van?

r5 2600x - rx 580 8gb

Rulez

Senior Member
User systemen
Na lange tijd niet gespeeld te hebben dacht ik vandaag ff weer BF5 te spelen. Maar ik zie ineens dat mijn Frames rond de 55/62fps blijft hangen op 1080p Ultra settings. Dit had ik nooit eerder gehad, ik zat altijd rond de 83 fps. Hebben meer mensen hier last van?

r5 2600x - rx 580 8gb
Geen idee nog. Zal morgen eens voor je testen.

JMM

Senior Member
User systemen

r5 2600x - rx 580 8gb
Echt? Is wel zeer vaag wat je nu aanhaalt...zomaar opeens minder framerates?...bizar, toch?

JMM

Senior Member
User systemen
Ah ok, duidelijk nu.
Wat ik eerder aanhaalde was niet slecht bedoelt, vond het wel zeer vreemd dat je fps zomaar opeens zakte en blijkbaar was er toch een probleem zoals ik zelf al vermoede.

Mooi dat het is opgelost nu.;)

Bovenaan