BATTLEFIELD V (spoiler alert!!)

JMM

Senior Member
User systemen
@Van: Nee, is een 75Hz, staat trouwens helemaal geen refresh rate bij als je onder de specs kijkt dus waar jij die 240Hz hebt gezien is mij een raadsel.

Lijkt mij logisch dat bij een test/review geen achtergrondprogramma's draaien die de FPS eventueel kunnen beïnvloeden, anders verkrijg je geen objectief beeld van het geteste materiaal...dus ja, dat lijkt mij niet bepaald goed argument om te gebruiken.

Jij vind min. fps niet belangrijk? Prima, waarom niet maar ik denk daar anders over en met mij vele anderen.

TrueTactiX

Senior Member
User systemen
Ik heb net bij een sleutelboer een key gekocht voor 40e.. Meeste van mijn gamemaatjes zijn pertinent afgehaakt van BF, en mij alleen achterlatend!

Zijn er geïnteresseerden om samen te gamen? (soort HWI "clan ", :D)

Van

Senior Member
User systemen
@Van: Nee, is een 75Hz, staat trouwens helemaal geen refresh rate bij als je onder de specs kijkt dus waar jij die 240Hz hebt gezien is mij een raadsel.

Lijkt mij logisch dat bij een test/review geen achtergrondprogramma's draaien die de FPS eventueel kunnen beïnvloeden, anders verkrijg je geen objectief beeld van het geteste materiaal...dus ja, dat lijkt mij niet bepaald goed argument om te gebruiken.

Jij vind min. fps niet belangrijk? Prima, waarom niet maar ik denk daar anders over en met mij vele anderen.
Daarom omdat er niks onder specs staat je monitor via google bekeken en daar zag ik 240hz staan:
https://www.acershop.hu/acer-laptop-termekek/acer-monitor/acer-kg271bbmiipx-freesync-monitor-27-quot-umhx1eeb01/9265/

https://www.amazon.co.uk/Acer-KG271Bbmiipx-Monitor-FreeSync-ZeroFrame/dp/B077NM6L7J

Maar goed meningen verschillen inderdaad en ik vind het een prima gpu bench.

Van

Senior Member
User systemen
Zat echt te twijfelen of ik nu een maandje lid zou worden van Origin access premier, maar wacht toch maar tot de 20e. He is toch een slimme manoeuvre voor wat extra geld vooral nu ze geen premium editie meer hebben.

Van wat ik nu zie is BFV echt heel goed.

TrueTactiX

Senior Member
User systemen
Zat echt te twijfelen of ik nu een maandje lid zou worden van Origin access premier, maar wacht toch maar tot de 20e. He is toch een slimme manoeuvre voor wat extra geld vooral nu ze geen premium editie meer hebben.

Dacht hetzelfde, access is niet heel duur. Maar als je het afsteekt tot wat de keys elders dan Origin kosten. Is het zomaar 30% van het aankoopbedrag, dat wringt erg.

Nog ff doorbijten!

• Like
Waarderingen: Van

Ik zie het als een test maandje en om eerder te kunnen spelen. Het kost maat 15 of 16 euro. Ik vind dit eigenlijk ook niet eerlijk voor mensen die pas later kunnen spelen en dan vooral voor diegene die graag vliegen want je begint met slechte wapens.

Als je de 20ste als release datum van je game opgeeft hou je daar dan ook aan. ( Alle platformen )

En het niet eerder toegankelijk maken om zieltjes te winnen voor een Origin Access account. :mad:

Net eerst een update gehad van 15 of 16 gb erna nog een kleintje van 1 of 2 gb DX12 en een nieuwe Nvidia driver. DX12 loopt nu in ieder geval een stuk beter met een stuk meer fps dan in DX11 en geen frame render aan. Het kan nog wel wat beter maar ik lig niet wakken van een kleine stutter zo nu en dan.

JMM

Senior Member
User systemen
Sta ik niet van te kijken, altijd een ondergewaardeerde kaart geweest ( Toen ook door de belachelijke prijsstelling van Nvidia.) maar die staat echt zijn mannetje en daar kan de 970 echt niet aan tippen als het gaat om de laatste extra FPS eruit te persen.

Laatst bewerkt:
Bovenaan