• Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

BenQ XL2720T te koop

d_v999

Senior Member
Wegens overkompleet en te weinig ruimte bied ik deze 100% goede 27 inch monitor te koop aan. Het is een fijne monitor voor FPS en/of andere snelle actie-games.
Zie linkje
https://nl.hardware.info/product/352467/benq-xl2720/specificaties

Geen dode sub-pixels en ziet er uit als nieuw. Ik heb geen rekening bij de hand en ga er voor mijn gemak van uit dat de garantie verlopen is. (Alleen wanneer ik veel tijd over heb, zal ik eens gaan zoeken naar de bon.)
Omdat deze monitor echt 100% in orde is, vind ik de minimale vraagprijs van € 250,00 redelijk.
De monitor wordt niet verstuurd, gelieve deze monitor dus zelf op te komen halen. Of wanneer u in mijn omgeving woont (Eindhoven), ben ik bereid om deze (na overleg) te bezorgen.

(Ik kan wel een foto plaatsen, maar je ziet geen verschil tussen een foto van de fabrikant of de mijne (behalve dan dat ik geen echte camera heb. :) )

Laatst bewerkt:
Bovenaan