1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Blokkade omzeilen!

Discussie in 'Routers, NAS-apparaten en netwerkapparatuur' gestart door Ivar Hulsman, 3 apr 2019.

Topicstatus:
Gesloten, verdere reacties plaatsen is niet mogelijk.
  1. Ivar Hulsman

Ivar Hulsman Member

Sinds:
    3 apr 2019
    Hallo ik ben ivar 26 jaar uit kaatsheuvel en zit opgenomen in een kliniek momenteel op de grote beek in eindhoven en zit daar nu al bijna 1 jaar, en sinds ik hier zit altijd guild wars 2 op me hp laptop gespeeld maar sinds vandaag hebben ze het geblokkeerd, ik kan geen verbinding meer make / inloggen, nu vroeg ik me af of er hier pientere mensen zijn die misschien weten hoe ik dit kan omzeilen? http://tools.rosinstrument.com/proxy/ werkt in ieder geval niet want dan krijg ik de melding dat t geblokkeert is met deze precieze lap tekst met proxy omzeiling melding:

Web Page Blocked!

You have tried to access a web page which is in violation of your internet usage policy.

URL: http://tools.rosinstrument.com/proxy/
    Category: Proxy Avoidance

Btw het is fortiguard web filtering!
    Alvast bedankt! Hoop dat ik weer snel kan gamen/gw2 spelen

2. Forum m8

Forum m8 Senior Member

Sinds:
    30 jan 2006
    Not sure if trolling or...

3. MSDOS Retro

MSDOS Retro Senior Member

Sinds:
    20 dec 2011
    Er zal wel een reden zijn waarom dit geblokkeerd is.
    Bij deze heb ik het bericht ook gemeld.

4. Van

Van Senior Member

Sinds:
    27 okt 2009
    Zou eerst vragen of dit met opzet is.
    Zo ja wordt het lastig, maar heb mij er niet echt in verdiept. Wellicht via je telefoon internet gebruiken (via usb kabel in je pc), of wachten op G5 als het te langzaam is..
    Andere spellen kan wel, of alleen met dat spel? Lijkt me raar als het met enkel 1 spel is.

5. Van

Van Senior Member

Sinds:
    27 okt 2009
    Overdrijven is ook een kunst.. Oh jeeh hij zit in een kliniek!

6. MSDOS Retro

Sinds:
    20 dec 2011
    @Van
    Ja moedig vooral alternatieven aan voor mensen die in een psychische inrichting zitten. Zulke dingen worden niet voor niks geblokkeerd na bijv bepaald gedrag of een verslaving.

7. Van

Van Senior Member

Sinds:
    27 okt 2009
    Ja in een psychische inrichting zitten vanwege een computerspel dat hij dan niet mag spelen wat zijn probleem nl. erger zou maken lijkt mij erg sterk.

Laatst bewerkt: 3 apr 2019
  8. MSDOS Retro

Sinds:
    20 dec 2011
    Gast, zoek het lekker uit verder. Als ik jouw moet uitleggen wat redenen zijn dat mensen daar belanden, of consequenties van bepaald gedrag, heb ik al geen zin meer om verder in discussie te gaan.

Fijne avond verder

/discussie gesloten

9. Van

Van Senior Member

Sinds:
    27 okt 2009
    Sure, maar een spel niet kunnen spelen ONLINE, bij welke stoornis hoort dat precies?
    Offline mag dus wel? goodnight.

Instelling > mag niet > gelijk rapporteren, hoe zielig ben je dan?

Het is immers dan gelijk een grote belediging (met een grote voor aanname naar deze persoon zonder je ook maar 1 ding weet over hoe en wat over deze persoon).

Hij kon beter niet melden dat hij daar zit, dan is het sowieso geen probleem geweest dit topic.

Maar goed misschien is deze post niet serieus, hij heeft maar 1 post, maar gelijk je meetlat eroverheen leggen.. is wellicht wat te snel. Ga zelf nog uit dat het oprecht is dit topic en oordeel zelf niet zo snel als jij.

Laatst bewerkt: 3 apr 2019
    jurrian120 vindt dit nuttig.
  10. patrick.luchies

patrick.luchies Senior Member

Sinds:
    17 mrt 2014
    Lekker aardig, u kunt hem natuurlijk ook adviseren.

Dit is echter wel weer een goed punt. Gezien jij aangeeft dat je altijd al GW2 gespeeld hebt is het het beste om aan te kaarten bij begeleiders.

Van vindt dit nuttig.
  11. psychosammie

psychosammie Senior Member

Sinds:
    17 jul 2008
    @MSDOS Retro is wel een beetje kort door de bocht en bot. Als TS dat spelletje al een jaar speelt zullen ze dat daar heus wel weten.

Hier op mijn werk wordt de proxy ook geblokkeerd.

Dit soort tools zijn vaak kort door de bocht. Is het spelletje niet te spelen zonder proxy?

12. wailingwimmy

wailingwimmy Senior Member

Sinds:
    15 feb 2010
    De grote Beek in Eindhoven is een GGzE kliniek.
    TS zit daar dus gedwongen en een advies tot omzeiling van deze besperkende maatregel lijkt mij ongepast.

WhiteSnake en Sw333t vinden dit nuttig.
  13. Jonas Verhofsté

Jonas Verhofsté HWI Forum Crew

Sinds:
    8 mei 2014
    De discussie over het al-dan-niet melden van het topic daargelaten, lijkt het me best dat @Ivar Hulsman inderdaad best eens met de begeleiding praat om te vragen waarom de website geblokkeerd is. Het is best mogelijk dat er een algemene blokeerlijst opgezet is waar het spel toevallig ook in staat. Zo niet, dan zal je waarschijnlijk wel geïnformeerd worden waarom de blokkade opgeworpen is.

Bij deze gaat dit topic dan ook op slot.

Sw333t vindt dit nuttig.
Topicstatus:
Gesloten, verdere reacties plaatsen is niet mogelijk.