1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Bluetooth Speaker

Discussie in 'Overige randapparatuur (speakers, webcams)' gestart door Crewz, 20 dec 2018.

1. Crewz

Crewz Senior Member

Sinds:
    19 sep 2018
    Hoi allemaal,

Ik was benieuwd wat voor Bluetooth Speakers jullie hebben?

Ik heb zelf een JBL Charge 3 en een JBL Flip 3.

Groetjes,

2. r0xz

r0xz Senior Member

Sinds:
    25 jan 2010
    Bose soundlink mini 2 silver, maar gebruik hem zelden.

3. Van der berg

Van der berg Senior Member

Sinds:
    18 apr 2005
    De Sony SRS-XB20 "Extra Bass" zwart.

De Sony SRS-XB20 Bluetooth speaker heeft mij €119,-gekost. De Sony heeft 12 uur aan accu en is IPX5 waterspatdicht en kan je meerdere speakers mee koppelen. Het heeft nog een LED die met de muziek mee knippert, maar dat kan je makkelijk uitzetten waardoor hij langer op de accu mee gaat. Met mijn Sony kan je zelfs telefoons opnemen en beantwoorden en gaat weer verder waar je was gebleven. Het heeft aan de achterkant nog eens een 3.5mm aansluiting en voor opladen. Over de kwaliteit van de speakers ze klinken erg goed en gaan hard en is Stereo. Er wordt enkel een USB-kabel meegeleverd voor het opladen en het opladen duurt 4 uurtjes en kan eventueel met een powerbank worden opgeladen.
    s-l1600.jpg

Laatst bewerkt: 22 dec 2018
  4. Forum m8

Forum m8 Senior Member

Sinds:
    30 jan 2006
    Geen. Maar ik wil er misschien wel eentje voor in de douche :p

5. Enigma147

Enigma147 Senior Member

Sinds:
    19 apr 2009
    Edifier R1280DB

6. JB56

JB56 Senior Member

Sinds:
    23 jan 2016
    Jah, ze moet ze écht overal hebben.;)

7. Van der berg

Sinds:
    18 apr 2005
    Klinkt nog eens erg goed ;):D

8. JB56

JB56 Senior Member

Sinds:
    23 jan 2016
    Ik heb zo'n ding, maar ik heb hem alleen een keer geprobeerd, verder nooit gebruikt. Het is weer een van die impulsaankopen waar je later van denkt: waarom dacht ik ooit dat nodig te hebben? Mijn gewone speakers klinken veel beter en als ik ergens heen ga, hoef ik geen muziek te horen....

9. niels-van-wooning

niels-van-wooning Senior Member

Sinds:
    6 sep 2016
  10. Crewz

Crewz Senior Member

Sinds:
    19 sep 2018
    Zie er leuk uit :)

11. Crewz

Crewz Senior Member

Sinds:
    19 sep 2018
    Die is bijna het zelfde als mijn charge 3 toch?

12. Van der berg

Sinds:
    18 apr 2005
    Dit heb ik niet bij mijn Sony. Ik gebruik hem niet dagelijks maar leuk om te hebben. Ik had daarvoor een soort zelfde speaker maar dan met draad en van Philips dat ik ergens 10 jaar geleden kocht maar het draadje was al bijna kapot.

De Sony SRS-XB20 heb ik 2 keer mee op vakantie genomen.

13. Forum m8

Forum m8 Senior Member

Sinds:
    30 jan 2006
    ??

Douchen is gewoon verloren tijd. Met audio erbij kan ik gewoon een kamerdebatje meepakken ofzo. In het verleden luisterde ik de volledige algemene politieke beschouwingen terug op de fiets. Na een paar honderd km was ik daar dan doorheen. Maar die telefoon van me gaat niet altijd hard genoeg op de speakers.

14. JB56

JB56 Senior Member

Sinds:
    23 jan 2016
    Ach ja, iedereen moet lekker zelf bepalen of hij zo'n ding wil. In die zin vind ik het best.
    Maar ik heb wel iets van: kun je écht niet meer zonder leven? Kennelijk zit er een leuk verdienmodel aan vast, want je ziet die dingen overal worden aangeprezen. Maar zie ik ze nu IRL zo veel gebruikt worden? Nou nee. De meeste eindigen al snel in een diepe kast.
    Iets soortgelijks (maar dan anders..;)) zie je met smartphones, dan wordt er met veel poeha "een tipje van de sluier" van het nieuwste model aangeprezen, terwijl er maar marginale veranderingen zijn. Voor zoiets liggen mensen een nacht voor de deur van een winkel, om maar als eerste de revolutie mee te maken..... o_O

15. Forum m8

Forum m8 Senior Member

Sinds:
    30 jan 2006
    Lijkt wel een tablet dan.

Qua BT speakers overdrijf je volgens mij wel een beetje.

16. JB56

JB56 Senior Member

Sinds:
    23 jan 2016
    Wat overdrijf ik dan? Dat de reclame steeds weer de overtreffende trap vindt of dat wij spullen kopen waar we uiteindelijk weinig tot niets mee doen? En nogmaals: iedereen kiest daar zelf voor. Ik heb ook een BT speaker liggen.......:(

17. Forum m8

Forum m8 Senior Member

Sinds:
    30 jan 2006
    "nacht voor de deur van een winkel"

18. WhiteSnake

WhiteSnake Senior Member

Sinds:
    30 apr 2008
    Ik heb nog geen Bluetooth speakers, maar wil wel een setje wat bestaat uit 2 speakers zo als die van @Enigma147

19. Enigma147

Enigma147 Senior Member

Sinds:
    19 apr 2009
    Ze klinken nog beter. :) Ik wilde eigenlijk de R1280T hebben, dezelfde speakers, maar dan met minder aansluitingen. In de winkel hadden ze alleen de R1280DB. Maar tegen verwachting in gebruik ik de bluetooth erg regelmatig. Meestal vanaf mijn telefoon streamen als ik niet achter de PC zit.

20. niels-van-wooning

niels-van-wooning Senior Member

Sinds:
    6 sep 2016
    Haha, ja dat klopt, alleen is de MK1 wel een stuk ouder hoor! Hij klinkt goed, maar die van jou is denk ik wel beter.