1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Cooler Master MasterBox MB511 RGB Window Black inclusief RGB controller ?

Discussie in 'Behuizingen en voedingen' gestart door Myasthenia, 19 mrt 2019.

1. Myasthenia

Myasthenia Member

Sinds:
    16 mrt 2019
    Ik ben op dit moment een nieuwe pc aan het bouwen. Ik wil zelf voor de Cooler Master MasterBox MB511 RGB Window Black gaan alleen vraag ik me af hier nu wel een RGB controller meegeleverd is ? de ene website zegt van wel en de ander zegt niks. Heeft iemand deze kast thuis staan ? en of eventueel al besteld ?

2. Manyuken

Manyuken Senior Member

Sinds:
    20 feb 2013
    RGB LED FANS AND LIGHTING CONTROL
    Three 120mm RGB LED fans in front are pre-installed to create an amazing lighting effect.
    One RGB controller is included in the accessory pack. If your motherboard does not support the RGB control function, you can connect the RESET button and control the RGB lighting directly from the I/O panel.

http://www.coolermaster.com/case/mid-tower/masterbox-mb511-rgb/

RGB Control RGB controller included
    1 to 3 RGB splitter cable included

Myasthenia vindt dit nuttig.
  3. Myasthenia

Myasthenia Member

Sinds:
    16 mrt 2019
    Thanks. Tis alweer 6 jaar dat ik uit de run bent. Ik zie ook de normale masterbox-mb511 zonder rgb die rond de 40 euro kosten en een rgb controller los kost rond de 30 dus dan kan het heel goed zijn dat deze erbij zit.

4. Manyuken

Manyuken Senior Member

Sinds:
    20 feb 2013
    No problem :)

5. Myasthenia

Myasthenia Member

Sinds:
    16 mrt 2019
    Wat ik alleen niet snap is dat er aan de bovenkant plaats is voor fans maar daarop een magnetisch filter is meegeleverd. Ik neem aan dat boven aan de lucht naar buiten moet geblazen worden ? althans zo deedt ik het vroeger met de antec 1200 aantal jaar geleden. Ik snap dan niet waarom er een filter aan de bovenkant is gevestigd. Ik ben in iedergeval van plan om een watercooling te plaatsen met een radiator van 120mm achterop.

6. Sw333t

Sw333t Senior Member

Sinds:
    26 jun 2010
    Dan valt stof op het filter als de pc uit staat ;).

7. nutty

nutty Senior Member

Sinds:
    10 okt 2009
    Inderdaad,maar dat niet alleen,ook ander materiaal kan in de pc vallen en schade of gevaar opleveren,als er alleen maar een metalen rooster zou zitten.

8. Myasthenia

Myasthenia Member

Sinds:
    16 mrt 2019
    Wat zou er dan in moeten vallen ? de achterkant van de kast kan ook stof binnen komen. Ik ben wel nieuwsgierig hoe jullie dat zouden doen. Om de fans aan de boven kant naar buiten en of naar binnen te blazen ?

9. Gronaldo

Gronaldo Senior Member

Sinds:
    1 sep 2013
    Klik op de link hierboven vermeld. Op de plaatjes zie je wat het idee is.
    Antw: bovenin blaast een fan naar buiten/boven

10. LaCrimosa

LaCrimosa Senior Member

Sinds:
    20 mrt 2012
    Paniek paniek !!! Heb zelfs al voor gehad dat een bromvlieg zich de weg had gevonden in mijn behuizing door de gaten aan de achterkant. Kan gebeuren, maar het is geen drama.