CPU + MOBO + RAM (X79 - i7 - 3960X - 32 GB)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xfiles

Senior Member
User systemen
De producten die ik hierbij als set tekoop aanbied:

CPU: i7 - 3960X (6 core - socket 2011) (link).
Moederbord: Asus - Rampage IV Extreme (X79) (link).
RAM: 8x 4GB Corsair - Dominator-GT DDR3 (CMT16GX3M4X2133C9) (link).

Alle producten zijn aangeschaft op 04-01-2012.

Op 26-05-2017 heb ik de vervaning voor bovenstaande producten aangeschaft dus bovenstaande producten zijn iets meer dan 5 jaar in gebruik geweest.

De rede voor verkoop is dat deze onderdelen overbleven na een upgrade van mijn game-pc.
Ik liep tegen een bottleneck aan van de CPU bij hoge instellingen + hoge framerate.
Ik had een upgrade gedaan naar 165 Hz schermen en waar mogelijk wilde ik dit ook bereiken maar de 3960X leek hier niet altijd meer toe in staat.

Over het algemeen zijn de producten in goede staat.
De laatste keer dat het system aan heeft gestaan werkte alles naar behoren.
Momenteel ben ik helaas niet meer in de mogelijkheid het systeem te testen omdat de koeloplossing voor het moederbord niet aangesloten is.
Dit is omdat het moederbord altijd met watercooling gekoeld is en ik de blocken eraf heb gehaald om ze schoon te maken en ze ook schoon te bewaren.
Daarnaast heb ik geen thermal pads meer om de koeling aan te sluiten.
Als je deze set van me over wilt nemen krijg je gratis de waterblocks erbij zodat je zelf kan kiezen of je de originele koeloplossing weer aansluit of gelijk voor watercooling gaat.

Op het RAM na heb ik alle originele dozen en accessoires nog beschikbaar.

Mijn vraagprijs is 250 euro voor alles bij elkaar.
Als de verkoop tegen valt zal ik losse verkoop per onderdeel accepteren.
Als het zover is zal ik de originele post daarvoor aanpassen en ook een nieuw bericht plaatsten zodat eventueel geïnteresseerden op de hoogte gesteld worden.

Ik woon in Middelburg in Zeeland en mijn voorkeur gaat uit naar ophalen of brengen mits het niet te ver weg is.
Het verzenden is ook eventueel mogelijk maar mijn voorkeur gaat naar ophalen / brengen.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan