"Dames" die zich "aanbieden"

6

66501

Gast
User systemen
Zoals eerder elders aangegeven:

Wat een hoop sex spammers weer de laatste tijd.

Dat dit niet getackeld kan worden, zie toch een hoop overeenkomsten:

- registratie altijd tussen 03:00 en 05:00,
- veel posts in een korte tijd,
- posts bevatten altijd minimaal 2 smileys,
- posts bevatten altijd een link.
Het lijkt mij niet onmogelijk om hierop een regel te kunnen laten triggeren? Zodat de berichten eerst goedgekeurd moeten worden en enkel zichtbaar zijn voor de poster zelf zodat deze geen argwaan krijgt? Gebruikersnaam ook gelijk een vlaggetje meegeven.

Roel1966

Senior Member
User systemen
Of zachte waren ... ;)
Ehm tja, de harde waren kunnen daarvan het resultaat zijn :), maar goed, laten we het netjes houden haha.
Het lijkt mij niet onmogelijk om hierop een regel te kunnen laten triggeren?
Denk dat het een afweging is die HWI moet maken tussen gemakkelijk aanmelden voor nieuwe leden en dan bepaalde restricties aanbrengen. Het kan nieuwe leden afschrikken wanneer dan de 1ste tijd allerlei restricties zijn dus tja, moeilijke afweging voor HWI. Denk dat we gewoon met zijn allen direct dit soort berichten moeten melden en verder negeren, dan houd dat vanzelf wel op. Althans mijzelf boeien dat soort berichten niet en ik alleen dan even knopje melden klik en het daarna dan negeer.

Flipking94

Senior Member
User systemen
Klopt, zou het ook gewoon zo laten. Strenger optreden betekent ook in de regel meer ristricties voor de rest van de forumleden. Ik vind niet dat we moeten opdraaien voor een bende idioten die de grapjas willen uithangen. Gewoon negeren, gaat vanzelf wel weer weg.

6

66501

Gast
User systemen
Negeren zal niet werken. Er zullen zeker wel mensen zijn die op zo'n link gaan klikken. En als dat het verdienmodel is, dan zal het zeker niet vanzelf ophouden.

Geen enkele normale nieuwe gebruiker zal binnen een zeer korte tijdsbestek 30 a 40 reacties plaatsen, dus die doe je daarmee ook niet te kort.

silverwing

Senior Member
User systemen
Het word pas irritant als je in je mailbox een link krijgt van HWI dat er gereageerd is op een topic van jou en je op zo een topic terechtkomt. Op die manier geraak je er dus niet van af. Voortaan kijk ik wel wat verder dan de tittel om niet meer in de val te trappen. Ik wist niet van het bestaan van dit topic en had een moderator die de regels opgesteld had via pm aangesproken, maar die heeft mij nu na zijn verlof laten weten hier niet meer werkzaam te zijn en dat ik zijn link beter gebruikte waardoor ik hier terechtkwam en zie dat dit dus al even aan de gang is.

Bovenaan