DDR3 8GB SODIMMs

Status
Niet open voor verdere reacties.

Forum m8

Senior Member
User systemen
Heb je al gekeken of dat 1333 exemplaar stiekem ook niet op 1866 wil draaien? Mijn Thinkpad W520 draait (mits oude of gehackte BIOS) ook vrolijk 1600 en hoger. Met nieuwere officiële BIOS slechts 1333 ja.

Zou voor mijn elitebook 8560w maar al te graag een modded bios willen, zodat ik er een 2760 ac kaart in kan zetten, en een geheugen boost zou ook leuk zijn... :)
HP heeft een of andere klote encryptie op hun BIOSen sinds de 1ste generatie Core i-CPU's, dus modded BIOSes kun je vergeten bij HP.

Dell is blijkbaar niet interessant genoeg (al had iemand voor een M6400 of M4500 een BIOS gemaakt met de laatste Intel RAID firmware of iets), en Panasonic, ja, daar bestaat de community 95% van ouwe l*llen die ze voor van alles en nog wat gebruiken waar een normale laptop niet voldoet, die rammen er willekeurig RAM in en dat vinden goed.

HP heeft een of andere klote encryptie op hun BIOSen sinds de 1ste generatie Core i-CPU's, dus modded BIOSes kun je vergeten bij HP.

Dell is blijkbaar niet interessant genoeg (al had iemand voor een M6400 of M4500 een BIOS gemaakt met de laatste Intel RAID firmware of iets), en Panasonic, ja, daar bestaat de community 95% van ouwe l*llen die ze voor van alles en nog wat gebruiken waar een normale laptop niet voldoet, die rammen er willekeurig RAM in en dat vinden goed.
kick+het was trouwens een M4400 waar Intel ME af-fabriek uit stond:https://www.win-raid.com/t2688f39-Dell-Precision-M-bios-modding-Bios-mod-AMT-and-Computrace.html

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan