DK Digital SA-120 home centre Brand code

DiePinda

Member
Hoi,

ik heb een probleempje met mijn afstandbediening van mijn DK Digital SA-120 home centre, de volume knoppen zijn stuk.
Ik kan met de originele afstandbediening hem dus niet meer zachter/harder zetten.
Nu heb ik een universele afstandbediening gekocht en hoopte ik dat ik daarmee het volume wel kon regelen.
Helaas kan ik niet de juiste "Brand code" vinden voor dit systeem. Heb natuurlijk al gegoogeld maar vind niet de juiste.

Wie kan mij op weg helpen?

JB56

Senior Member
Zoek eens op DK digital AS-120, want dát is de juiste benaming. Dan is ook handig om aan te geven welke universele afstandsbediening je hebt.
Ik kom een universele code tegen, 0356. Verder vind ik er weinig tot niets over.

Laatst bewerkt:

magic4ce

Senior Member
Fernbedienungscode für DK digital DVD-Player
356

0356, 2042, 2159

Fernbedienungscode für DK digital AUDIO (Amplifier/Tuner/Receiver - Verstärker, Empfänger - und Mini-Anlagen)
8097

Andere codes :
DK digital 0861 1140 0870 1276 1284 1587

DiePinda

Member
Zoek eens op DK digital AS-120, want dát is de juiste benaming. Dan is ook handig om aan te geven welke universele afstandsbediening je hebt.
Ik kom een universele code tegen, 0356. Verder vind ik er weinig tot niets over.
Fernbedienungscode für DK digital DVD-Player
356

0356, 2042, 2159

Fernbedienungscode für DK digital AUDIO (Amplifier/Tuner/Receiver - Verstärker, Empfänger - und Mini-Anlagen)
8097

Andere codes :
DK digital 0861 1140 0870 1276 1284 1587
Allereerst bedankt voor jullie reactie en moeite.
Al deze codes had ik al gevonden en geprobeerd, ze werken niet.
De universele afstandbediening is een Grundig en komt bij de Action weg.

JB56

Senior Member
Allereerst bedankt voor jullie reactie en moeite.
Al deze codes had ik al gevonden en geprobeerd, ze werken niet.
De universele afstandbediening is een Grundig en komt bij de Action weg.
Ah, dan snap ik 'm. Je probleem is dat je DK-setje vrij nieuw is, mogelijk dus ook een nieuwe code gebruikt en vrijwel zeker niet wordt ondersteund door de meeste van die universele ab's. Ik heb dat zelf ook al eens meegemaakt. Sommige van die ab's hebben een "inleerfunctie" waarbij je de eigen ab er op richt, maar als die kapot is heeft dat ook weinig zin.
De enige waarvan ik zeker weet dat die je DK ondersteunt is de Logitech serie universele ab's, daar vond ik jouw DK ook als een ondersteund apparaat. Maar dat is een stukje duurder. Wel heel praktisch, ik heb er al jaren een.
Andere -hopelijk goedkopere optie- is een nieuwe afstandsbediening bij DK bestellen?

Bovenaan