1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

EVGA GTX 970 SSC ACX2.0+ te koop

Discussie in 'Te Koop Aangeboden' gestart door philpend, 23 nov 2018.

1. philpend

philpend Senior Member

Sinds:
    8 apr 2014
    Wegens upgrade te koop deze ruim 3 jaar oude kaart (04G-P4-3975-KR) https://nl.hardware.info/product/273695/evga-geforce-gtx-970-ssc-acx-20-4gb/specificaties. Indertijd heb ik er extra garantie bij gekregen die loopt tot 28.6.2020. Ik ben alleen niet helemaal zeker of de garantie ook overdraagbaar is. Op dit moment zit hij nog in mijn systeem en is technisch en optisch 100%

De doos en andere accessoires heb ik niet meer, je krijgt dus alleen de kaart. Inmiddels de doos gevonden inclusief boekjes, stickers en cd. Ik geef sterkt de voorkeur aan afhalen zodat je de kaart ook kunt testen voor aankoop. Wil je toch laten verzenden dan is mogelijke schade tijdens transport voor risico koper.

De kaart is beschikbaar zodra mijn nieuwe kaart is gearriveerd, vandaag is hij aan mij toegestuurd via DPD vanuit Duitsland dus ik verwacht hem met een weekje in huis. Edit: inmiddels ligt hij bij het DPD verdeelcentrum in Amsterdam dus ik verwacht hem maandag 26.11.

Vraagprijs 110 euro excl. eventuele verzendkosten

Deze kaart is gebruikt in een ruimte waar ook gerookt wordt. De kans dat er dus een rooklucht aan zit is niet ondenkbaar. Mocht je daar een hekel aan hebben dan laat je deze beter aan je voorbijgaan of je gaat hem een lekkere schoonmaakbeurt geven na ontvangst. De buitenzijde zal ik zelf al schoonmaken.

Laatst bewerkt: 24 nov 2018
  2. division

division Senior Member

Sinds:
    22 okt 2017
    Bedankt voor de eerlijkheid @philpend ! Das een zeer nette prijs voor die kaart, eigenlijks zou je er zelfs wel 130,- voor kunnen krijgen :)

3. philpend

philpend Senior Member

Sinds:
    8 apr 2014
    130 is de vraagprijs die ik veel bij de buren zie. Je weet nooit voor welke prijs hij dan uiteindelijk verkocht wordt. En dat zijn dan soms toch wat jongere kaarten dan de mijne. Dus 110 euro vind ik de juiste prijs waar ik mij ook goed bij voel. Hopelijk verkoop ik hem aan een actieve HWI'er, dat is wel zo leuk.

En eerlijk duurt altijd nog het langst; een rooklucht kan voor sommigen echt een groot probleem zijn.

Laatst bewerkt: 23 nov 2018
    49109129 vindt dit nuttig.
  4. division

division Senior Member

Sinds:
    22 okt 2017
    Zolang het geen rook is van de hardware zelf zou het mijn niet boeien :p hahaha

philpend vindt dit nuttig.
  5. TJM de Groot

TJM de Groot Senior Member

Sinds:
    26 dec 2009
    Echt een topic met een luchtje :D

Maar je hebt je eigen mancave begrijp ik hier uit.

Als ik in huis rook doet mijn vrouw mee maar dan met rook uit der neus van boosheid :p

6. Enterprise1701

Enterprise1701 Senior Member

Sinds:
    5 dec 2010
    Erg netjes van u door eerlijk te zijn tegenover anderen en waardeer ik ook, veel succes met de verkoop

7. HilleG

HilleG Senior Member

Sinds:
    9 apr 2008
    110 euro is prima hoor, nou ja in deze "black friday dagen" iig, want een rx570 is veel sneller en in Duitsland ook te scoren voor 110 euro op het moment. Wellicht dat volgende week de straatprijs weer stijgt :)

8. philpend

philpend Senior Member

Sinds:
    8 apr 2014
    In nederland zijn ze in ieder geval rond de 150 en veel hoger. Ik laat het nog even zo staan.

9. philpend

philpend Senior Member

Sinds:
    8 apr 2014
    Schopje voor het topic met deze fijne kaart. De nieuwe doet het meer dan geweldig, dus deze is per direct beschikbaar.

10. division

division Senior Member

Sinds:
    22 okt 2017
    Ben je en nog niet kwijt? Had ik eerlijk gezegd allang verwacht dat i weg zou zijn.

11. philpend

philpend Senior Member

Sinds:
    8 apr 2014
    Neen, dat gaat altijd wat langzaam op HWI. Wellicht binnenkort maar eens bij de buren er op zetten.

12. division

division Senior Member

Sinds:
    22 okt 2017
    Vrouwtje van mij heeft een 960. Ik had der voorgesteld of ik deze voor haar zou kopen maar ze is tevreden met die ze nu heeft.

13. DatAccountz

DatAccountz Senior Member

Sinds:
    13 nov 2012
    Ja en nee, je kunt bijvoorbeeld niet in aanmerking komen voor express replacement (of hoe dat ook heette), dus dat je een nieuwe toegezonden krijgt onder borg en je de oude kan opsturen als je hem binnen hebt. Maar je kunt wel nog altijd aanspraak doen op de garantie, mits je de invoice (bon) hebt.

philpend vindt dit nuttig.
  14. Koen Bruggeman

Koen Bruggeman Senior Member

Sinds:
    6 jan 2016
    klopt!

net mijn EVGA GTX1070 verkocht*. Ik kon mijn kaart registratie bij EVGA verwijderen. Kopie van de factuur naar koper en hij kan die gewoon registeren op zijn account.

*via de buren