1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Game computer samenstellen hulp nodig!

Discussie in 'Systemen en (thuis)servers' gestart door xprolucca, 8 nov 2018.

1. xprolucca

xprolucca Member

Sinds:
    8 nov 2018
    Hallo allemaal,

Ik moet voor mijn huidige werk IT/ICT/telefonische branche een pc samenstellen de onderdelen los bestellen en na bestelling zelf in elkaar zetten. Ik ben zelf nieuw in deze branche en weet er weinig tot erg weinig vanaf. Het idee is dat ik meer feeling met computers krijg op deze manier. De pc moet in alle vlakken zo goed mogelijk presteren binnen het budget.(videokaart, ssd, moederbord, koeler geheugen etc.) Dus mocht iemand het een leuke uitdaging vinden om mij hiermee te helpen om de beste deal te kunnen uitzoeken? Graag!

de volgende informatie heb ik in ieder geval beschikbaar:

Budget 800 euro
    Eisen:
    *3.0.1 usb poort (in ieder geval de nieuwste weet niet precies de benaming)
    *moet een ssd bij.
    *moet kunnen functioneren met dubbel scherm (werk)
    *hoeven geen monitors bij.
    *toetsenbord/muis is optioneel die bezit ik namelijk al.
    *mocht er verlichting opzitten moet dat ook uit gezet kunnen worden
    *windows 10pro +office365 pakket moet er soepel op kunnen lopen

mag een game-pc zijn (niet voor extreem zware spellen maar als die optie bestaat is dat natuurlijk helemaal mooi.)
    zwaarste spel wat die moet aankunnen is denk ik fortnite voor de rest zijn het oudere LAN-games denk aan callofduty/battlefield/ageofempires/strongholdcrusader/csgo.

in eerste instantie is hij voor werkdoeleinden maar ik mag hem meenemen voor privégebruik vandaar de spellen.

Alvast super bedankt!

2. xprolucca

xprolucca Member

Sinds:
    8 nov 2018