1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Game PC i7 920

Discussie in 'Wat is dit nog waard?' gestart door Roy Katzenbauer, 14 apr 2017.

1. Roy Katzenbauer

Roy Katzenbauer Senior Member

Sinds:
    11 apr 2009
    Geachte leden,

Binnen enkele weken ga ik een nieuw systeem aanschaffen en zal mijn huidige systeem dus overbodig zijn. Een collega wil mijn systeem eventueel overnemen maar ik heb geen idee wat ik hier nog voor kan vragen aangezien het al ongeveer 5 jaar oud. Desondanks was dit nog prima voor mijn collega dus mijn vraag aan jullie is; wat is nog een reële prijs voor het volgende:

i7 920 + Scythe Mugen koeler
    Gigabyte X58-UD5
    XFX Radeon 5850 1GB
    6gb DDR3
    4TB samsung harde schijf
    Lancool DragonLord behuizing

Is 200 nog een redelijke richtprijs?

Alvast hartelijk dank voor de reacties.

2. Cornee

Cornee Senior Member

Sinds:
    13 aug 2016
    Ik denk dat 200 euro wel een prima prijs is, ik kan de 5850 niet zo goed inschatten dus misschien weten andere mensen het beter dan mij.

3. Sunland

Sunland

Sinds:
    24 okt 2013
    Goedenavond.
    Wil deze set voor 200 euro kopen.
    Ik kan hem goed gebruiken, omdat ik nog geen geld heb voor een nieuw systeem.
    Mijn laptop is al 2 maanden stuk. Kan dit systeem wel gebruiken voor mijn studie.

Met vriendelijke groet,

4. TR-8R

TR-8R

Sinds:
    13 jul 2016
    Ik denk dat je het misschien nog kan rekken tot €250

5. Sunland

Sunland

Sinds:
    24 okt 2013
    Ok voor €230, want ik moet ook nog de verzendkosten betalen.

6. Roel1966

Roel1966 Senior Member

Sinds:
    17 feb 2010
    Het ligt er natuurlijk aan in welke staat de pc is maar ik denk zelf dat 200 euro zeker redelijk is, niet zozeer vanwege cpu en moederboard maar vooral omdat er een 4TB harddisk bij zit. Ergens ook een beetje jammer dat je die erbij doet en niet mee neemt naar je nieuwe systeem.

Misschien wist je het niet maar de topicstarter is niet van plan het set te gaan verkopen en dit topic een "wat is dit nog waard" topic is waar mensen alleen vragen wat iets nog waard is. Als je op zoek bent naar een 2de hands systeem kan je bij Te koop aangeboden gaan kijken en daar alle verkoop topics staan.

7. Sunland

Sunland

Sinds:
    24 okt 2013
    Ik kan tot €230 en verzendkosten komen bij of ophalen.

8. Cornee

Cornee Senior Member

Sinds:
    13 aug 2016
    Hij vroeg om een richtprijs voor zijn systeem, hij gaat hem aan zijn collega verkopen.

9. Jonas Verhofsté

Jonas Verhofsté HWI Redactie

Sinds:
    8 mei 2014
    Zoals meerdere keren aangehaald hierboven: dit topic (en dit forum-gedeelte) is alleen bedoeld om de waarde van het systeem te bepalen, blijven volharden heeft geen zin. Stop er dus mee, anders zullen we genoodzaakt zijn om andere stappen te ondernemen.

10. JensTX

JensTX Senior Member

Sinds:
    19 dec 2015
    de moederborden waarop die processor zitten, die gaan zelfs tegenwoordig nog weg voor een half fortuin(tussen de 100 en 200 euro), dus ik denk dat je wel goed zit met 250-300 euro

11. Roy Katzenbauer

Roy Katzenbauer Senior Member

Sinds:
    11 apr 2009
    Allemaal bedankt voor de reacties en de hulp! Het systeem is ,zoals al aangegeven, min of meer verkocht dus zal ook niet te koop worden aangeboden op dit forum.