Games bij mijn RTX2080ti worden verloot!!!!

dnlffn

Senior Member
User systemen
Hallo allemaal,

Ik weet überhaupt niet of dit mag hoor, maar ik heb tijdens mijn aankoop van mijn RTX2080ti 2 games gekregen wat totaal niet niks mee doe.
Ik wil deze dan ook verloten onder deze topic, (Het is wel een EIS dat je een RTX product hebt).

De games waar het over gaat zijn Control & en Wolfenstein: Youngblood.
Ik stel voor dat de mensen die er belang bij hebben hier onder reageren, Ik haal er dan 1 iemand uit en deze persoon maak ik blij met de redeemcode die geactiveerd dient te worden bij Geforce Experience .

Dus je krijgt van Nvidia 2 gratis games, en dan stelt Nvidia nog eens een eis dat je een RTX kaart moet hebben om het spel uberhaupt te installeren, Heb zelf alleen een Maxwell kaart, maar succes

Geen idee hoe het met Nvidia gaat maar bij AMD.
Kon je deze claimen en kreeg je een code dan word er naar je hardware gekeken .
Daarna kreeg je pas de key van de game.
Die key kan je dan de deur uit doen met verkopen .
Aangezien die key nog niet geregistreerd was op een mail.

seb83

Senior Member
User systemen
Dus je krijgt van Nvidia 2 gratis games, en dan stelt Nvidia nog eens een eis dat je een RTX kaart moet hebben om het spel uberhaupt te installeren, Heb zelf alleen een Maxwell kaart, maar succes
Nee hoor, de check wordt uitgevoerd bij de activatie van de code. Games zijn prima te spelen met een niet-RTX kaart. Als je je accountgegevens deelt met TS (even tijdelijk je ww wijzigen) kan hij de code voor je redeemen en kun je 'm vervolgens zelf installeren.

Bovenaan