1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

gaming muis upgrade.

Discussie in 'Toetsenborden, muizen en overige invoerapparaten' gestart door alvinsluisje, 13 sep 2018.

1. alvinsluisje

alvinsluisje Senior Member

Sinds:
    29 jun 2012
    hallo

Ik ben op zoek naar goede draadloze gaming muis, ik bezit de Razer Abyssus V2 al een enige tijd.

Ik heb totaal geen ervaring met gaming muizen altijd de G5 logitech gehad.
    Mijn vraag is merk je een verschil tussen een gaming muis van 150 euro of er van 50.
    Ik zat te denken aan de logitech G903 Lightspeed.

Ik speel voornamelijk shooters zoals:
    Battlefield 1 en 3
    Cs go
    Post scriptum

pc specs

MSI Z270 A PRO (BIOS uptodate)
    i7 7700k 4.2ghzstock/ scyth mugen 5
    Corsair vengeance RGB lighting 2x 8 gb ddr4 3000mhz
    Gigabyte 1080gtx
    SSD samsung evo 850 500gb
    Samsung hd103sj
    Sharkoon - VG5-W
    Coolermaster gm series 650W
    Monitor AG271QX 1440p 144hz

Muis(mat)
    Razer Abyssus V2
    SteelSeries Qck Prism - Gaming Muismat - Size Medium

2. dnlffn

dnlffn Senior Member

Sinds:
    9 mrt 2011
    Je zou eens kunnen kijken naar de Corsair Dark Core?

3. JWL92

JWL92 Senior Member

Sinds:
    9 jun 2017
    T kan aan mij liggen, maar ik vind je opening nogal onduidelijk, tegenstrijdig misschien zelfs.
    Je geeft aan geen ervaring met gaming muizen te hebben, terwijl je r 2 gehad heb, al enige tijd? denk dat je doelt op wireless?
    Verschil tussen muis van 50 en 150 euro voelbaar? ja, afhankelijk van uit welke eeuw een vd 2 komt..