1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Gezocht: Deepcool Tristellar (SW)

Discussie in 'Te Koop Gevraagd' gestart door Honestytwo, 30 mei 2018.

1. Honestytwo

Honestytwo Member

Sinds:
    14 mei 2018
    Hi,

Ja, ja, ik weet het: ik sjok in het verleden. Die case was al in 2015 op de markt gebracht en reeds discontinued. Maar oh,oh, oh wat blijft dat ding fantastisch origineel!

En nu is-ie alleen nog maar op amazon/ebay te krijgen tegen absurde prijzen incl begeleidende chique-de-la-la-transportkosten. M'n oude, trouwe bakkie loopt nu echt aan z'n einde . En ik krijg die case maar niet uit m'n kop! Ken je dat?

Is er iemand die er afstand van wil doen? Hij krijgt een goed huis, ik ben zuinig op m'n spullen (getuige m'n huidige oude bakkie).

Tips en reacties zijn meer dan welkom!

2. eismc2

eismc2 Senior Member

Sinds:
    22 mrt 2017
  3. Forum m8

Forum m8 Senior Member

Sinds:
    30 jan 2006
    Staan gewoon op eBay.

4. Honestytwo

Honestytwo Member

Sinds:
    14 mei 2018
    Klopt m8, ik kom dan alleen rondom de 400 EUR uit incl shipping en customs (edit: voor een SW). Maar wellicht kijk ik niet goed genoeg? Suggesties meer dan welkom.

Laatst bewerkt: 31 mei 2018
  5. seb83

seb83 Senior Member

Sinds:
    31 okt 2016
    Dat is gewoon de prijs, ook destijds al.

Als je een pimpy mITX case wilt voor minder geld is dit misschien iets voor je: https://nl.hardware.info/product/405107/phanteks-evolv-shift-x

Okee iets minder Star Wars dan die DeepCool, maar nog steeds wel PrettyCool wat mij betreft. En je kunt er altijd nog drie kopen en aan elkaar plakken... :D

Honestytwo vindt dit nuttig.
  6. Forum m8

Forum m8 Senior Member

Sinds:
    30 jan 2006
    Ik kom op <350

Honestytwo vindt dit nuttig.
  7. seb83

seb83 Senior Member

Sinds:
    31 okt 2016
    Jongens, volgens mij heb ik goud in handen...
    tristellar shift.jpg

eismc2 vindt dit nuttig.
  8. eismc2

eismc2 Senior Member

Sinds:
    22 mrt 2017
    Uniek! zou het meteen patenteren :D

9. Honestytwo

Honestytwo Member

Sinds:
    14 mei 2018
    Nou Seb, jij hebt je roeping gevonden! Zeg je baan maar vast op!. :D

10. Honestytwo

Honestytwo Member

Sinds:
    14 mei 2018
    Blijft een behoorlijk bedrag voor een "ouder" model, die customs/transportkosten zijn killing. Maar is al goedkoper dan ik het kon vinden. Waar?

11. Forum m8

Forum m8 Senior Member

Sinds:
    30 jan 2006
  12. eismc2

eismc2 Senior Member

Sinds:
    22 mrt 2017
  13. Manyuken

Manyuken Senior Member

Sinds:
    20 feb 2013
  14. Honestytwo

Honestytwo Member

Sinds:
    14 mei 2018
    Vindt 'm persoonlijk een beetje massaal. (....en da's ook een interpretatie van "vet" besef ik me terwijl ik dit type :)

15. eismc2

eismc2 Senior Member

Sinds:
    22 mrt 2017
    Ik zou het woordje 'verbeterd' i.p.v. 'massaal' gebruiken.
    Het leven bestaat nu eenmaal uit verandering (in dit geval innovatie). Dat zo vroeg mogelijk accepteren is een kunst maar kan in deze wel vruchten afwerpen als weemoed de kop opsteekt. :D

16. Forum m8

Forum m8 Senior Member

Sinds:
    30 jan 2006
    Dat is geen kunst, dat is defaitisme. Sommige veranderingen zijn goed en die moet je natuurlijk gewoon omarmen, maar er zijn ook vele slechte veranderingen, en het is gewoon van de zotte om dat ook te accepteren. Die moeten bestreden worden.

Kijk naar de toetsenbordindeling op laptops. Op de top van bruikbaarheid staat het toetsenbord van Thinkpads zoals de W520. Daarna is het onder invloed van niets-wetende onwerpers enorm vernaggeld. Ik zeg wel eens dat er heel wat mensen hun geld verdienen met het leven lastiger te maken voor iedereen...

En in politieke discussies gaat dat "verandering moet je accepteren" meestal om het verdoezelen van compleet idiote beslissingen.

17. LaCrimosa

LaCrimosa Senior Member

Sinds:
    20 mrt 2012