Worklog (CiP) Golden Ratio by Tijgervarken

Tijgervarken

Master of Modding
User systemen
Op HF had iemand dacht ik nog wat witte paracord te koop staan. Misschien is het wel genoeg voor je build.
Ik heb 20 meter aan 1 stuk nodig, en denk dat ik gewoon wacht tot die bij die winkel te koop is en dan doe ik alvast alle kabels behalve de witte. Maar bedankt voor het meedenken!

edit:
Ze hadden vandaag wit ook weer op voorraad, heb dus meteen besteld ;)
ik maak wel foto's als ik alles binnen heb.

Tijgervarken

Master of Modding
User systemen
SDC11338 (Kopie).JPG
Maar eens bezig met het sleeven van de CM B600 ver. 2
SDC11337 (Kopie).JPG

SDC11336 (Kopie).JPG

SDC11335 (Kopie).JPG
Het witte paracord 550
SDC11332 (Kopie).JPG
Zwart en groen
SDC11330 (Kopie).JPG
De kabels zonder hun "sleeve" eromheen
SDC11329 (Kopie).JPG
Het slagveld
SDC11328 (Kopie).JPG
De slachtoffers
SDC11327 (Kopie).JPG
Hoe het er eerst uitzag

Tijgervarken

Master of Modding
User systemen
[Update]
Ik heb de sleeving van de voeding af, er zijn nu een paar dingen die ik moet doen, hier een lijstje:

-Hele case wit spuiten
-Plexiglas binnenwerk
-Drive bay maken
-Het golden ratio design van de voor-/ boven- en onderkant maken
-Plaatsen van het vinyl

Alvast een head up: Ik kan volgende week en de week daarop minder uploaden. Waarom? Ik doe mee aan een debatwedstrijd, genaamd het Model European Parliament. De week daarop moet ik een toetsweek "inhalen", omdat ik meedeed aan die debatwedstrijd.
Ik zal proberen jullie op de hoogte te houden, maar ik betwijfel of ik daar tijd voor heb.

SDC11363 (Kopie).JPG

SDC11373 (Kopie).JPG

SDC11372 (Kopie).JPG

SDC11371 (Kopie).JPG

SDC11367 (Kopie).JPG

SDC11366 (Kopie).JPG

SDC11365 (Kopie).JPG

SDC11364 (Kopie).JPG

Tijgervarken

Master of Modding
User systemen
Gelukt met debatteren?
Het is gelukt met debatteren, maar ben helaas niet door naar het nationale. Ik heb het heel druk gehad met toetsen inhalen en kon dus niet updaten, maar dat hadden jullie al kunnen lezen ;).

Wel ben ik aan het kijken voor de laatst benodigde onderdelen/materialen maar ben niet rijk dus kon niet alles in 1x bestellen XD
En nog een vraag voor iedereen, ik weet het het is mijn mod en ik bepaal maar toch, ik ben eigenlijk bij nader inzien best tevreden over de window van het 925 gedeelte en zit er dus aan te denken om deze niet te modden, maar de 915 gedeelten worden wel gemod. vinden jullie dit bezwaarlijk?

Sw333t

Senior Member
User systemen
Ik vond het uiterlijk van het zijpaneel met het afgeschuinde venster toch wel erg uiterlijk bepalend. En aangezien je de schets toch wel aardig zal moeten gaan benaderen vind ik het niet modden ervan wel een erg groot optisch verschil.

Tijgervarken

Master of Modding
User systemen
Ik kan deze week niet heel veel modden en dus ook niet veel updaten, dit komt omdat ik een zweefkamp heb en ook voor school toetsen moet leren. Maar zal wel spullen bestellen zoals eerder gezegd.

Tijgervarken

Master of Modding
User systemen
[Update]

Het is inderdaad vandaag mooi weer geweest, en ik heb dus het plasti dip geprobeerd. En ik moet zeggen het is een mooi product. Maar heb niet heel veel tijd gehad wegens school, en heb daar ook de computer even voor in elkaar gezet en er een videokaart in gedaan. Ik ben van plan als het morgen mooi weer is te gaan spuiten. Er komt zo snel mogelijk nog een update aan en ik hoop binnenkort het mdf voor de voorkant op maat zagen.
SDC11477 (Kopie).JPG SDC11478 (Kopie).JPG SDC11479 (Kopie).JPG SDC11481 (Kopie).JPG SDC11485 (Kopie).JPG
En dit is het dus als je plasti dip van een object af haalt, van de muur in dit geval (waar ik aan het spuiten was).

Tijgervarken

Master of Modding
User systemen
[Update]

Hierbij een update op het spuitwerk, ik heb dus eerst alles schoon gemaakt met speciaal daarvoor gemaakt schoonmaakmiddel (maakt het vetvrij e.d.). En daarna begonnen aan de eerste laag, terwijl ik dit typ droogt de eerste laag op en kan ik over een aantal minuten de 2de laag doen ;)
SDC11491 (Kopie).JPG SDC11492 (Kopie).JPG SDC11493 (Kopie).JPG

Bijlagen

Bovenaan