Worklog (CiP) Golden Ratio by Tijgervarken

Tijgervarken

Master of Modding
User systemen
Is een gladde afwerking eigenlijk wel mogelijk met dat PlastiDip spul?

PS: De natuur is perfect ;).
Ja een gladde afwerking is mogelijk, maar dit moet met een professionele spuit installatie en ik vind niet dat dat bij mij casemod past. En zoals je al zei, de natuur is perfect......in een bepaalde manier :D

je hebt geen spuit installatie nodig hoor. ik kan het op mijn werk ook met een spuitbus, je moet er alleen wel voor zorgen dat je het een beetje gelijkmatig spuit en geen druipers krijgt.

Tijgervarken

Master of Modding
User systemen
[Update]

Ik heb eindelijk weer internet, ziggo....... Ik heb dus in de week die verstreken is het 915 gedeelte wit gemaakt, en ik heb lopen nadenken hoe ik precies het design wil afmaken en doen. Nog even wat advies gevraagd aan mijn vader, wou helpen natuurlijk maar het is en blijft mijn build ;) Dus ik ga in de volgende update proberen om met MDF de "ramps" te maken die als het ware om de case heen lopen, en ik ga waarschijnlijk ook de psu cover maken. En als ik dan nog genoeg tijd heb ga ik bezig met de sidepannels.
SDC11505 (Kopie).JPG SDC11506 (Kopie).JPG SDC11507 (Kopie).JPG SDC11508 (Kopie).JPG SDC11509 (Kopie).JPG SDC11510 (Kopie).JPG

Tijgervarken

Master of Modding
User systemen
[Update]
Vandaag wat MDF gehaald en hier een 'edge' aan gemaakt. Ik heb woensdag t/m dinsdag toetsweek. Ik zal dus proberen te updaten, maar het kan zijn door drukte van school dat ik dit laat afweten. Hierbij weten jullie het.
SDC11511 (Kopie).JPG
SDC11512 (Kopie).JPG
SDC11513 (Kopie).JPG
SDC11515 (Kopie).JPG
SDC11516 (Kopie).JPG
SDC11517 (Kopie).JPG

Tijgervarken

Master of Modding
User systemen
[Update]

Ik ben nu bezig met de PSU cover, deze wordt gemaakt (hoe kan het ook ander ^^) van MDF! Deze ga ik zwart spuiten. Ondertussen heb ik ook de schroeven gehaald en ben ik bezig met het opschuren van de case.
SDC11526 (Kopie).JPG SDC11530 (Kopie).JPG SDC11534 (Kopie).JPG SDC11528 (Kopie).JPG
Sorry voor de slechte foto's maar mijn camera heeft bij laag lichtniveau er geen zin in, morgenochtend nieuwe foto's Promised!

Tijgervarken

Master of Modding
User systemen
[Update]
En zoals beloofd hier de foto's bij daglicht. Het was een beetje licht, maar de zon scheen niet dus de foto's zijn niet geweldig. Maar geniet er maar van ;) En ja ik weet dat het zijpaneel stoffig is maar dat ga ik nog schoonmaken...
SDC11536 (Kopie).JPG SDC11535 (Kopie).JPG SDC11537 (Kopie).JPG SDC11538 (Kopie).JPG SDC11539 (Kopie).JPG SDC11540 (Kopie).JPG SDC11541 (Kopie).JPG

Tijgervarken

Master of Modding
User systemen
[Update]
Hier alvast een update, deze update is NIET de final update. Deze ga ik vanavond maken als ik de spot heb opgehaald bij het andere huis, ik heb dus een WD green 1tb schijf gekocht en geplaatst en ik heb alles in elkaar gezet. En ook is de voeding vent gefreesd.
Allen alvast hoop ik jullie mooi geteased te hebben voor de final update die vanavond komt, look out for that!
SDC11555 (Kopie).JPG
SDC11556 (Kopie).JPG
SDC11557 (Kopie).JPG
SDC11558 (Kopie).JPG
SDC11559 (Kopie).JPG
SDC11561 (Kopie).JPG
SDC11560 (Kopie).JPG
SDC11562 (Kopie).JPG

Tijgervarken

Master of Modding
User systemen
[Final Update]
Hierbij mijn laatste update, In het systeem zitten:
Pentium G3258
4GB corsair valueselect ram
1TB WD Green
CM B600 V2
CM Seidon 120 v2
MSI H97m eco
Het was zeer leuk om deze mod te doen, om wiskunde en computers elkaar zo te laten ontmoeten, en ja het berekenen van de hoeken duurde wel lang. Ik ben blij dat hij klaar is, ik het 9 foto's, ik hoop dat jullie ze mooi vinden.
1.JPG 2.JPG 3.JPG 4.JPG 5.JPG 6.JPG 7.JPG 8.JPG 9.JPG

Bovenaan