Hoe spelen jullie Tomb Raider?

Absoluut niet; heb de spellen zelfs op hard moeten spelen omdat ze met de boog te makkelijk zijn; praktisch alle vijanden zijn met de boog in 1 schot te doden. Als je stealth speelt dan zijn die games eigenlijk gebroken; ze verwachten dat je elke situatie als een soort Rambo aanpakt :-(

Kan best dat je met de controller bijvoorbeeld 4 keer meer tijd nodig hebt om te richten, maar vanuit de struiken maakt dat niet veel uit :p Het leuke was dat de speaker van de controller ook gebruikt werd, dus als je de boog deed spannen dan hoorde je het touw strak trekken vanuit je controller :p Wellicht dat ik daarom zoveel de boog gebruikte.

Heb nu wel weer zin in 3 gekregen trouwens! Bedankt :D

seb83

Senior Member
User systemen
Grappig dat die een speaker heeft. Ik speel met mijn 360 controller F1 en de feedback die je krijgt voegt echt wat toe (naast dat je met de analoge sticks en triggers net iets beter kunt racen, al blijft het waardeloos tov een stuurtje).

Ja 3 moet je echt inkomen! Ik zit nu op 78% en doorkruis de spelwereld op zoek naar crypts en challenge tombs, en dan krijg je dat gevoel dat 2 zo goed maakte weer helemaal terug.

Tomb Raider uitgespeeld met Xbox controller
Rise of the tomb raider bezig aan spelen met Xbox controller
Shadow of the tomb raider zal ook met een xbox controller spelen.
Tomb Raider Underworld zal ik moeten gamen met mouse & toetsenbord omwille geen ondersteuning is voor een controller

Dit zijn dan ook al mijn Tomb Raider games.

Waarom? Omdat ik comfortabel is om met een controller te spelen dan met muis. Heb sinds kort ook een nieuwe game pc, daarvoor game ik steeds op Xbox , Playstation en Nintendo.

Bovenaan