1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

I/O shield MSI Z170A Gaming M5 gezocht

Discussie in 'Te Koop Gevraagd' gestart door mark.surleraux, 25 nov 2018.

1. mark.surleraux

mark.surleraux Member

Sinds:
    8 nov 2013
    Als iemand bovenstaande nog in bezit heeft en er niks meer mee doet of er vanaf wil dan laat maar weten wat je er nog voor wil hebben. Ben de mijne helaas kwijt :confused: Bedankt !

2. Forum m8

Forum m8 Senior Member

Sinds:
    30 jan 2006
    MSI zelf al gevraagd? Deze borden zitten als het goed is nog grotendeels in de garantie, dus weinig losse I/O shields denk ik zo

3. mark.surleraux

mark.surleraux Member

Sinds:
    8 nov 2013
    Ja, MSI zelf al gecontacteerd (Benelux) en doorverwezen naar service center in Polen. Krijg je een invoice opgestuurd waar ze dan zelf tot twee keer toe het verkeerde artikel reserveren, hoewel ik het serienummer van het bord doorgegeven heb. 3€ voor het shield en 16€ handling kost... zo'n plaatje past ook in een envelop hoor... Raar idee van after sale service daar bij MSI, daarom dat ik het hier even vroeg ...

4. Forum m8

Forum m8 Senior Member

Sinds:
    30 jan 2006
    Dat is wel heel fors. Staat er op die invoice ook een EAN ofzo? Dan proberen via andere leverancier dat te krijgen.

5. mark.surleraux

mark.surleraux Member

Sinds:
    8 nov 2013
    Ean staat er niet op. Omdat ze tot 2 keer toe het verkeerde onderdeel nummer erop zetten ben ik zelf even gaan graven naar het juiste artikelnummer en hun dat doorgegeven. Ik ga vandaag proberen om het via een andere weg nog te pakken te krijgen (lees : goedkoper). Ik vind het ook bijzonder jammer dat je vanuit heel de Benelux naar Polen doorverwezen wordt en die communicatie verloopt dan in erg gebrekkig Engels ook nog eens...