I7 7700k + mobo+ 16gb ram

division

Senior Member
User systemen
Vroeg me af wat deze setje waard is

I7 7700k, MSI b250m gaming pro M-atx crucial 2133mhz 16gb

Nee is nooit overgeclocked want dat kan niet met de b250 mobo. Zit nog garantie op bordje en CPU.

Panzio

Senior Member
User systemen
Ah dat is wel vrij recent nog. Weet het niet maar ik denk zelf sinds de 8 serie van Intel alles wat daarvoor komt wel wat gedevalueerd is qua waarde en minder in trek is. Maar goed ik kan me vergissen.

Nieuw staat dat ding nu te koop voor € 85,-, alhoewel nergens op vooraad. Dan lijkt mij € 60 de max vraagprijs en zul je vermoed ik uiteindelijk iets minder geld in je hand treffen bij verkoop ;)

division

Senior Member
User systemen
Ach ja ik heb het setje op marktplaats voor 450 euro tekoop gezet dus zullen zien. :)

Ben van plan om zelf over te gaan naar ryzen 2700x vanwege productiviteit.

Laatst bewerkt:

seb83

Senior Member
User systemen
Je hebt toch een hartstikke leuk systeem, waarom zou je upgraden? Puur omdat de restwaarde zo hoog is?

Die 7700K loopt als een malle. Singlethreaded kan een 2700X 'm niet bijhouden... en met een klein overklokje al helemáál niet.

division

Senior Member
User systemen
Het is meer wat je zelf wilt en mee doet. Als je echt puur alleen voor gaming je pc gebruikt zou ik lekker bij je 7700k houden. Maar als jij je fijner voelt bij een nieuwe systeem, tja wat laat je dan. Ik zeg je heel eerlijk, ik heb mijn 7700k voor 350 euro verkocht. Belachelijk hoog maar als ze het ervoor willen geven hou ik ze niet tegen. En 16gb ram en mobo heb ik aan mijn vrouwtje gegeven die heeft nu mijn oude i5 7500 erop zitten.

Enigste grote voordeel met mijn am4 systeem nu is dat ik wel kan blijven upgraden met me mobo. Ik zelf heb echt geen spijt van mijn verkoop en aankoop van amd. Ben echt tevreden.

De vraag blijft natuurlijk hoelang singlethreaded nog relevant blijft.. Had ik maar een glazen bol...:p

Laatst bewerkt:
Bovenaan