Ivm genomineerde voor een wedstrijd

Beste bezoekers, Forumleden en Beheerders,

Ik denk dat deze omroep past bij de de regels, maar daar ben ik niet heel zeker van.

Ik doe mee met een wedstrijd dat georganiseerd is door GigaByte/Alternate en Mijn build is een van de genomineerde.
Mijn vraag aan jullie is, of jullie misschien op mijn build zouden willen stemmen? Het gaat om Set-up nummer 4
https://www.alternate.nl/html/theme/41237

Alvast bedankt

6

66501

Gast
User systemen
Gestemd op nummer 7. Vind die persoonlijk net iets mooier en stem liever op de build dan op de persoon.

Maar sowieso veel succes.

Roel1966

Senior Member
User systemen
of jullie misschien op mijn build zouden willen stemmen?
Niet persoonlijk naar jou toe bedoeld maar ik kan niet echt achter de keuze staan van een Intel i7 10700 K systeem, dus vandaar onthoud ik mij van stem.

Kleine uitleg hierbij want nu lijkt het alsof ik anti Intel zou zijn maar verre van dat want ik ben altijd fervent Intel gebruiker geweest plus dat ik een hekel heb aan dat fanboy gedoe. Maar dus uit vele benchmarks en reviews is vooral de prijs/prestatie verhouding niet echt gunstig van die i7 10700 K in vergelijk met gelijkwaardige AMD cpu's. Zo is b.v. de Ryzen 7 3700 X aanmerkelijk goedkoper maar qua prestaties scoort deze op vele punten ongeveer gelijk met de i7 10700 K. Niet ver daarboven zit de Ryzen 9 3900 X die 4 cores meer heeft en qua prestaties zelfs boven de vele malen duurdere Intel i9 10900 K. Dus tja, ondanks dat ik altijd toch wel de voorkeur voor Intel had heeft AMD het nu voor mij in elk geval zeker gewonnen.

Laatst bewerkt:
Bovenaan