1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Logitech K800 Wireless Illuminated Keyboard

Discussie in 'Wat is dit nog waard?' gestart door Van der berg, 3 nov 2017.

1. Van der berg

Van der berg Senior Member

Sinds:
    18 apr 2005
    Ik ben overgestapt op een nieuwe toetsenbord en zojuist besteld een Logitech G613 - Draadloos Mechanisch Toetsenbord voor €149,-

Mijn eerste Mechanisch toetsenbord de Logitech G613

Eindelijk is er een model die draadloos is en toch Mechanisch is en daarom vind ik het nu de tijd om ook de toetsenbord een upgrade te geven.

Momenteel heb ik een Logitech K800 Wireless Illuminated Keyboard en deze wil ik nu door verkopen. Ik heb de doos bewaard en daarbij zit alles tot de handleiding en een USB waarmee je hem verbindt en een USB kabel waarmee je hem kan opladen. De K800 is draadloos en heeft een ingebouwde accu in het toetsenbord, verder zit er verlichting bij de toetsen. Ik heb hem gekocht met Skylake computer augustus 2015 voor €90,-.

Wat kan ik vragen voor een K800 toetsenbord?

Een paar foto's
    93205.jpg
    Bij aankoop met Skylake systeem

94441.jpg

93377.jpg

2. Roel1966

Roel1966 Senior Member

Sinds:
    17 feb 2010
    Moeilijk, ik denk dat je voor dit soort toetsenboarden misschien rond de 25 a 30 euro kan vragen maar eigenlijk zou ik je nog eerder aanraden van houd het gewoon reserve. Altijd gemakkelijk om een 2de toetsenboard bij de hand te hebben en ik zo ook hier nog oudere Logitech toetsenboardjes liggen heb die zo nu en dan nog wel eens praktisch zijn. Af en toe komt er nog wel eens een reparatie pctje binnen en dan hoeven mensen niet extra een toetsenboard mee te slepen.

3. Van der berg

Sinds:
    18 apr 2005
    @Roel1966 Ik zal hem dan in zijn doos bewaren als reserve. Ik ben heel benieuwd naar mijn nieuwe toetsenbord dit is een gaming toetsenbord en ik kan nergens terug vinden om welke Mechanische typen toetsen het gaat? Cherry of Cherry brown

4. Roel1966

Roel1966 Senior Member

Sinds:
    17 feb 2010
    Geen idee eerlijk gezegd maar ik heb getwijfeld ook richting mechanische toetsen te gaan maar blijf toch de prijs gewoon belachelijk hoog vinden, plus dat ik al totaal geen gamer ben en eigenlijk prima weg kom met een gewoon Logitech toetsenboardje.

5. Sunland

Sunland Member

Sinds:
    24 okt 2013
    Mijn toetsenbord is stuk. Jouw toetsenbord wil ik graag voor €35 zonder verzendkosten.
    Ik wacht op je reactie. Wat zijn de verzendkosten? Ik maak het bedrag en de verzendkosten over op jouw rekeningnummer.
    Wens jou een fijn, goed, leuk en gezellig weekend.

6. Van der berg

Sinds:
    18 apr 2005
    @Roel1966 Het is inderdaad erg duur in prijs maar mechanische toetsenbord zijn de beste hoor ik. Mechanische toetsenborden typen en hebben een fijne aanslag en bij sommige bordjes hoor je de getik. Ik heb gehoord dat de toetsen voor gaming het makkelijker maken dan het gebruik maken van een muis.

@Sunland Bedankt voor jouw aanbod op mijn toetsenbord. Mocht ik het door verkopen laat ik je dat meteen weten.

https://www.tomsguide.com/us/logitech-g613-gaming-keyboard,review-4648.html

Je kan de G613 toetsenbord via Bluetooth met je smartphone verbinden en kan je typen :)

Laatst bewerkt: 3 nov 2017
  7. Sunland

Sunland Member

Sinds:
    24 okt 2013
    Bedankt voor jouw reactie

8. Sw333t

Sw333t Senior Member

Sinds:
    26 jun 2010
    Ik zou die K800 ook als reserve houden. Of bijvoorbeeld gebruiken mocht je ooit een htpc of media center gaan gebruiken. Dan is zo'n toetsenbord ideaal.

Kan je hem overigens al niet aansluiten op je tv?

9. Van der berg

Sinds:
    18 apr 2005
    @Sw333t Ik heb besloten om hem toch maar te behouden als reserve. Ik ga eens kijken of het samenwerkt met mijn televisie van LG. Mijn televisie heeft 3 USB aansluitingen aan de zijkant en mocht de K800 werken is dat idealer dan de afstandsbediening die als muis werkt.

De K800 is ideaal voor o.a. YouTube invoer via de televisie

10. quiller

quiller Senior Member

Sinds:
    4 jul 2012
    Ik zou hem niet als reserve houden aangezien het een draadloos exemplaar is. Leg hem in de kast en binnen 2 jaar is de batterij stuk (lees plat in was heel korte tijd).

Voor je tv kan het evenwel nuttig zijn - maar heeft jouw tv geen pointer afstandsbediening van lg? Die werkt normaal erg aangenaam met het os

Laatst bewerkt: 4 nov 2017
  11. Van der berg

Sinds:
    18 apr 2005
    @quiller Ik ga de K800 als resever behouden. De LG televisie heeft inderdaad aanwijzer als het gaat om het bedienen een pointer en werkt als een muis en dat is erg makkelijk inderdaad.

Vandaag verwacht ik het pakket thuis en de postbode is al onderweg. Ik ben benieuwd naar mijn eerste mechanische draadloze toetsenbord.

12. Van der berg

Sinds:
    18 apr 2005
    De nieuwe toetsenbord is binnen het is erg wennen moet ik erbij zeggen. Maar wat typt deze toch goed en heeft een goede aanslag en het voelt veel beter dan de K800 toetsenbord alleen is het geluid wel wennen dat van de mechanische toetsen. Wat mij ook opvalt is dat de nieuwe Logitecht echt zwaar is qua gewicht.

20171106_122641.jpg

20171106_123026.jpg

20171106_123555.jpg
    De Logitech G613 met de smartphone houder

Ik wil iedereen bedanken voor wat betreft de waarde van mijn K800 toetsenbord. Ik wil deze toch bewaren voor reserve en heb de accu laag gehouden en uitgezet. Deze nieuwe toetsenbord de G613 wil ik een paar generatie mee nemen als ik naar een nieuwe computer upgrade.

Laatst bewerkt: 6 nov 2017
  13. Gronaldo

Gronaldo Senior Member

Sinds:
    1 sep 2013
    Hm, dit toetsenbord lijkt hetzelfde probleem te hebben.

14. Van der berg

Sinds:
    18 apr 2005
    @Gronaldo Ik typt dit voor de eerste keer via mijn smartphone met de nieuwe G613 en het is leuk dat dit mogelijk is :)

Wat bedoel je precies met het probleem?

15. Gronaldo

Gronaldo Senior Member

Sinds:
    1 sep 2013
  16. Van der berg

Sinds:
    18 apr 2005
    @Gronaldo hahaha ik zag het ook na het terug lezen en is inmiddels aangepast.