[mini IA 2] lcd 4x20 Groen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ghans

Senior Member
User systemen
Hallo,
een klein vervolg op de vorige IA, omdat er mensen zijn die mij gemaild hebben of ik er nog had. Maar nu verkoop ik alleen ongesoldeerde lcd's. Ga ook niet vragen of ik het tegen een vergoeding wil doen, ik doe dat niet meer.

- hoe groot zijn die lcd's?? de lcdmodule heeft 4 regels met daarop 20 karakters (4x20).

- op wat voor poort of wat dan ook moeten ze worden aangesloten?
Printerport LPT

- heb je nog extra software nodig om ze aan te sturen?
Ja, ik gebruik smartie

- heb je nog meer onderdelen nodig buiten de lcd ( bijv kabel enz) ?
Ja, dit is het schema:

Die potmeter voor het backlight (die van 100 Ohm) is niet noodzakelijk.

- Wat kun je laten zien?
-Winamp stats
-datum en tijd
-het nieuws (CNN)
-tweakers.net headlines
-het weer
-allerlei temperaturen van je pc en "usages". En stats van je netwerk, je totale up- en/of downlaod. Vanalles!
-je eigen tekst natuurlijk
-enz.

-en hoeveel kost het nu??
Ze kosten dus (Bij voldoende animo) €20,00 per stuk, incl verzendkosten en ongesoldeerd.

En die van Atmoz 4x20 Blauw:

Dus mijn vraag is, wie wil zo'n ding kopen?

Het gaat dus om de 4x20 groene!

P

Phantom

Gast
User systemen
Ik ben wel geinteresseerd, maar dan wil ik wel dat dat de printerkabel er al aan gesoldeerd is. Ben namelijk een dikke n00b qua solderen.
Als die kabel er wel wordt aangesoldeerd ben ik zeer geinteresseerd.

Greetz

ghans

Senior Member
User systemen
Phantom zei:
Ik ben wel geinteresseerd, maar dan wil ik wel dat dat de printerkabel er al aan gesoldeerd is. Ben namelijk een dikke n00b qua solderen.
Als die kabel er wel wordt aangesoldeerd ben ik zeer geinteresseerd.

Greetz
Ghans zei:
Maar nu verkoop ik alleen ongesoldeerde lcd's. Ga ook niet vragen of ik het tegen een vergoeding wil doen, ik doe dat niet meer.

Wat heeft het voor zin als ik ze bij jou bestel ? Wia marktplaats.nl (waar jij ze ook vandaan haalt) is het 1 euro geodkoper en dan heb je het nog sneller ook.

Momenteel heb ik alleen 4X20 displays(zie foto sectie voor foto's):
1 stuk 17€
10 stuks a 15€
50 stuks a 14€
Meer ? mail me
Verzending gaat (afhankelijk van aantal) in noppen folie envalop.
Als het daar niet in past word het in een doos verstuurd.
Geld dient van te voren over gemaakt te worden.

Verzends kosten:

1 Stuk 2€
2 Stuks 3€
>5 Stuks 5€ (rest van de kosten voor mij)
Voor vragen, en bestellingen mail me.
En waarom wil je niet meer solderen ? Want ik wil (denk ik) wel een gesoldeerde versie.

Lees dit gehele topic eens door waarom ghans het niet meer doet...

Verder, ik ben wel geinteresseert, maar omdat ik niet weet waar ik de onderdelen vandaan moet halen, valt het voor mij af. Jammer, maar dan gaat het bij mij ook over.

Malaconda zei:
Lees dit gehele topic eens door waarom ghans het niet meer doet...

Verder, ik ben wel geinteresseert, maar omdat ik niet weet waar ik de onderdelen vandaan moet halen, valt het voor mij af. Jammer, maar dan gaat het bij mij ook over.
Dat topic heb ik doorgelezen ja. Toen ik het in het begin zag d8 ijk ook die gast is gek geworden om voor iedereen LCD's te solderen.

Maar net zoals Malaconda weet ik niet war ik de spullen vandaan moet halen. Ik heb wel een soldeerbout maar die kop is te dik.

Maar @ Ghans mischine een idee om complete setjes te leveren die je meteen kan solderen (eventueel met bijbetaling een kabel erbij ofzow)

ghans

Senior Member
User systemen
hmm,
is dat jullie probleem? Daar is wel wat aan te doen hoor. Ik koop gewoon genoeg potmeters, lcd's en sub-d connectors in en dan verzend ik die als geheel, goed idee.

10K potmeters kosten 40 ct/s of 36 ct/s vanaf 10 stuks.

Sub-d's kosten rond de 63 ct dacht ik.

dropveter

Senior Member
User systemen
maar Ghans jij had er toch nog een gesoldeerd thuis liggen? die ik kon kopen, en toen vroeg ik je voor wat wil je er voor hebben, en sinds dien heb je niet gereageerd :cry:

ghans

Senior Member
User systemen
dropveter zei:
maar Ghans jij had er toch nog een gesoldeerd thuis
liggen? die ik kon kopen, en toen vroeg ik je voor wat wil je er voor hebben, en sinds dien heb je niet gereageerd :cry:
Tsja tegen een heel goed bod :p Want ik wil natuurlijk er ook 1 hebben, en dan moet ik me een nieuwe solderen (wat niet mijn grootste hobby is ;)).

ghans zei:
hmm,
is dat jullie probleem? Daar is wel wat aan te doen hoor. Ik koop gewoon genoeg potmeters, lcd's en sub-d connectors in en dan verzend ik die als geheel, goed idee.

10K potmeters kosten 40 ct/s of 36 ct/s vanaf 10 stuks.

Sub-d's kosten rond de 63 ct dacht ik.
Wil je dan als dank voor mijn idee er 1ntje solderen :p :D

Voeg me toe op msn: sysopje@chello.nl

dropveter

Senior Member
User systemen
ghans zei:
dropveter zei:
maar Ghans jij had er toch nog een gesoldeerd thuis
liggen? die ik kon kopen, en toen vroeg ik je voor wat wil je er voor hebben, en sinds dien heb je niet gereageerd :cry:
Tsja tegen een heel goed bod :p Want ik wil natuurlijk er ook 1 hebben, en dan moet ik me een nieuwe solderen (wat niet mijn grootste hobby is ;)).
Als ik hem zou verkopen, hoeveel zou jij er dan voor geven? (zo heb ik een richtprijs:p)

Brigitte

Senior Member
User systemen
Ik sluit deze discussie, vooralsnog tijdelijk in afwachting van overleg met de rest van de crew. Na de allerminst elegant verlopen eerste inkoopactie, waarbij mensen maanden hebben moeten wachten op levering, heb ik geen goed gevoel bij een nieuwe IA. Nader bericht volgt.

[edit] Na overleg is besloten om dit topic blijvend te sluiten. Een IA kan prima verlopen mits de organisatie goed is geregeld. Hier was dat niet het geval. Het staat ghans natuurlijk vrij om een nieuwe IA te organiseren, maar HWI kan daarvoor niet meer als platform worden gebruikt.[/edit]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan