[mini inkoopactie] Lcd 4x20

Status
Niet open voor verdere reacties.

king

Senior Member
User systemen
ok mijn voeding is dus verrot ,tijd voor een nieuwe,nu heb ik hem op een 5 volt adaptor aangesloten en backlight brand wel goed maar nu krijg ik nog geen letters.

ghans

Senior Member
User systemen
dropveter... nog even denken :wink:

king, je hebt ook alles goed geinstalleerd enzo? En smartie goed ingesteld op 4x20 en dat allemaal?

En dat andere programmaatje gebruikt?

king

Senior Member
User systemen
ja ik heb nu alles geprobeert maar hij werkt gewoon niet.ik begin lanzaam de moed te verliezen dat hij nog gaat werken.
op de pc van de buurman werkt hij ook niet,dus ik denk dat er toch iets niet goed zit met de bekabeling.

Brigitte

Senior Member
User systemen
Lijkt me dat er nu iets moet gebeuren:

- King krijgt z'n geld terug en stuurt het kapotte LCD-tje terug naar ghans

of

- King krijgt het LCD-tje van ghans en stuurt het kapotte LCD-tje terug naar ghans.

Het is in elk geval niet netjes om je eigen LCD-tje te verkopen aan een derde terwijl een afnemer met een stuk exemplaar zit.

Het is de verantwoordelijkheid van de verzender om het verzondene degelijk te verpakken. Ik heb - nog steeds - niet 't LCD dat je mij gestuurd hebt getest, maar dit was niet verpakt op een manier die ik als 'degelijk' zou omschrijven, zeker gezien de fragiele contacten aan de rand van het PCB.

hmmm ten 1e.....ghans....ik heb jou laatst mijn adres gegeven maar ik heb nog niks binnen en het is al een week geleden d8 ik

ten tweede...ik ben zelf postbode....en als je het in die pakjes verstuurd die hierboven staan denk ik niet dat het goedkomt

ghans

Senior Member
User systemen
Woldendorp zei:
hmmm ten 1e.....ghans....ik heb jou laatst mijn adres gegeven maar ik heb nog niks binnen en het is al een week geleden d8 ik

ten tweede...ik ben zelf postbode....en als je het in die pakjes verstuurT die hierboven staan denk ik niet dat het goedkomt
Als postbode zou je wel kunnen weten dat het goed zit. Heb toch nog toe geen enkele lcd gehad die misschien door verzending kapot is gegaan, muv king. Die van king moet ik nog nakijken.

En jij hebt je adres niet op tijd gestuurd, maar ik zal vandaag je lcd'tje verzenden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan