[mini inkoopactie] Lcd 4x20

Status
Niet open voor verdere reacties.
ghans zei:
Ps. molex connectors kosten ongeveer €1,00
mischien moet je een soort webshop openen (kleine) dat je gewoon kan invullen va ndie heb ik al en die en die dus ik heb aleen die 2 nodig (bijvoorbeeld) Want anders hebben mensen weer dubele dinge nen dingen die ze niet nodig hebben.

En op hoeveel volt werken die dingen 12volt ? voeg me toe op msn dan heb ik helemaal een leuke tip.

ik heb jou mn adres de 20e opgestuurd......ergens tussen de 21e en de 28e heb je toch wel tijd gehad om een adres op een pakje te zetten en dat ff op de post te doen?

hmmmmmmmmmz........ik als postbode weet idd dat je pakjes waar iets BREEKBAARS in zit in een GROTE doos moet verpakken waarin de inhoud goed vastzit...dmv schuimplastic ofzo....omdat de postbodes niet al te zachtzinnig zijn

ghans

Senior Member
User systemen
hij is inmiddels op de bus,
als je hem krijgt zul je versteld staan wat er allemaal in zo'n envelop kan :wink:

Ik bedoel: Alle lcd's zijn verstuurd met bubbels eromheen

Jelmar zei:
Hey Ghans, heb je toegevoegd op msn want heb een goed idee voor inkoop actie 2 ;) hoopte dat ff te kunnen overleggen.

Waar staand die lcd's op marktplaats.nl ?
http://www.hardware.info/forum/showthread.php?t=38113

@8088 Ja maar mischien kan hij nu beter worden geroganiseerd.

En mischien kunnen we nu wat iedeen bij elkaar gooien en dat iemand anders die IA organiseert. En kant en klare setjes verkoopt (al gesoldeert). En dat iedereen zijn dingen waar hij/zij goed in is. Dus mischien kunnen we onze iedeeen openlijk vertellen.

Mijn ideeen:
1. Een kleine webshop openen. Waarbij iedereen kan bestelen wat hij/zij ook echt nodig heeft. Dus als je een kabel al hebt dat je aleen die weerstanden enzo kan bestellen.
2. iemand een IA houden met molex enzo met schakelaars. Ik zelf kan voor 1.95 zo'n setje kopen maar daarbij wordt 12v geschakelt inplaats van 5v. Maar met draadjes knippen, schakelaartjes op een ander punt kom je ook heel ver.

ghans zei:
jongens laten we hier niet gaan discussieren over een IA 2, dag mag gewoon niet...
Het mag wel alleen het moet beter en sneller geregeld worden. dat mensen neit langm oeten wachten op hun bestelling. En als we allemaal een beetje meewerken kunnen we een hele leuke Ia houden. En wat nog leuker zou zijn als iedereen iets ervoor maakt.

Noordenveld zei:
Hoe meer mensen erbij betrokken raken hoe meer problemen ik voorzie.
Ik heb er hier 1 LCD gesoldeerd en goed werkend liggen. Iemand nog interesse? Graag via PB.
Dat is wel zo. Want je bent dan afhankelijk van een paar mensen. Dus al 1 persoon 1 maand op zich laat wachten, kan je eigenlijk nix anders dan ook maar wachten. Maar dan kunnen mensen mischien wel tips ideen schema's ofzow maken en wat mischien ook wle leuk is. Tips met hoe bevestig je het in je case. Bouwtekeningen maken om een kastje te maken voor je LCD. En llijstje maken wat je bijvoorbeeld allemaal nodig hebt om een schakeling te maken voor je verlichting enz...

Anders zet je je LCD op markplaats.nl en dan kunnen we bieden.

Rubie zei:
ghans zei:
jongens laten we hier niet gaan discussieren over een IA 2, dag mag gewoon niet...
Het mag wel alleen het moet beter en sneller geregeld worden. dat mensen neit langm oeten wachten op hun bestelling. En als we allemaal een beetje meewerken kunnen we een hele leuke Ia houden. En wat nog leuker zou zijn als iedereen iets ervoor maakt.
Rubie lees a.u.b. eens de vorige 14 bladzijden door dan weet je misschien waarom het wellicht niet zo'n goed idee is om een tweede IA te starten. Mocht je dan nog niet het licht hebben gezien kun je me altijd om een uitleg PBen.

Vanaf hier zie ik het graag weer alleen over de afhandeling van de IA 1.0 gaan.

Patrick Smit zei:
Rubie lees a.u.b. eens de vorige 14 bladzijden door dan weet je misschien waarom het wellicht niet zo'n goed idee is om een tweede IA te starten. Mocht je dan nog niet het licht hebben gezien kun je me altijd om een uitleg PBen.

Nutteloze en stomme tekst :oops:

Rubie zei:
... Maar waar kunnen we dan daarover een topic plaatsen om te overleggen ?
Patrick Smit zei:
NIET HIER!

Wellicht kun je ergens anders een discussie over starten, maar ik zie niet echt de noodzaak in. Ik kan later alsnog een "verantwoording" geven namens de crew als wij voor 100% de beslissing hebben genomen en ook daarachter staan met argumentatie.

Aan alle gebruikers: ik ben niet boos maar blijkbaar is het lettertype van het door mij gedane verzoek zo klein dat ik alleen met de grootst mogelijke lettertype de aandacht daarop kan vestigen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan