[mini inkoopactie] Lcd 4x20

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brigitte

Senior Member
User systemen
Het topic over IA2 is definitief gesloten. In dit draadje is nog plaats voor opmerkingen, vragen of klachten met betrekking tot de geleverde LCD's, maar uitsluitend door de deelnemers aan IA1. Alle overige reacties zullen worden verwijderd.

ghans

Senior Member
User systemen
Brigitte Wirschell zei:
Het topic over IA2 is definitief gesloten. In dit draadje is nog plaats voor opmerkingen, vragen of klachten met betrekking tot de geleverde LCD's, maar uitsluitend door de deelnemers aan IA1. Alle overige reacties zullen worden verwijderd.
Fijn dat je me dat even persoonlijk zegt :cry:

Maarja, gelukkig zijn niet alle moderators zoals jij.

Brigitte

Senior Member
User systemen
Fijn dat je het zo sportief opvat ghans. Mocht het je interesseren, het topic over IA2 is gesloten met unanieme instemming van andere crewleden. Ik voel me daarnaast niet verplicht om forumleden persoonlijk in kennis te stellen van beslissingen om topics te sluiten.

Als je hierover verder wilt discussiëren, stuur maar een PB of email.

Brigitte

Senior Member
User systemen
Jongens, weet je wat we doen? We gooien deze gewoon dicht. Mocht een van de ontvangers van de eerste zending nog met ghans willen corresponderen, dan kan dat via de bekende kanalen. En mochten er daarbij problemen ontstaan, laat het een van ons dan even weten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan