1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Muis werk slecht ( Trust GXT 152 )

Discussie in 'Toetsenborden, muizen en overige invoerapparaten' gestart door EEN NAAM, 22 mrt 2019.

1. EEN NAAM

EEN NAAM Member

Sinds:
    20 mrt 2019
    weet iemand hoe ik mijn muis moet maken hij werk alleen soms beweeg ik mijn muis maar doe ie niks op mijn beeld scherm ik weet niet wat het probleem is
    Wat ik heb geprobeerd:
    muismat schoonmaken
    muis schoonmaken
    censor schoonmaken

Alvast bedankt!

2. Enigma147

Enigma147 Senior Member

Sinds:
    19 apr 2009
    Koop een goede muis...... Trust :(:(

3. Hermano Conejo

Hermano Conejo Senior Member

Sinds:
    14 mei 2012
  4. EEN NAAM

EEN NAAM Member

Sinds:
    20 mrt 2019
    ik ben nu niet echt van plan een nieuwe muis te kopen dus heeft iemand een manier om het op te lossen??

5. Roedi

Roedi Senior Member

Sinds:
    19 feb 2006
    Trust is gewoon geen goed merk. In het begin werkt dat allemaal uitstekend maar hun producten hebben een hoge slijtage. Als de muis nog in garantie is kan je hem best terugsturen ter reparatie of voor een nieuw exemplaar.

6. Hermano Conejo

Sinds:
    14 mei 2012
    En waarom zou je geen nieuwe muis kopen? Er zijn veel mooiere dan die Trust van je, zoals onderstaande bijvoorbeeld.

mad-catz-rat-pro-x-gaming-mouse-pixart-9800-blackgreen.jpg

7. EEN NAAM

EEN NAAM Member

Sinds:
    20 mrt 2019
    omdat het niet echt een optie is om deze muis te houden hebben jullie dan toevallig wat goede budget muizen?

8. Hermano Conejo

Sinds:
    14 mei 2012
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2019
  9. LaCrimosa

LaCrimosa Senior Member

Sinds:
    20 mrt 2012
  10. nutty

nutty Senior Member

Sinds:
    10 okt 2009
    Lol,heb veel muizen gehad,waaronder Trust,Microsoft,Logitech,en andere,en de Trust krijg ik maar niet kapot.

LaCrimosa en WhiteSnake vinden dit nuttig.
  11. MSDOS Retro

MSDOS Retro Senior Member

Sinds:
    20 dec 2011
    Welke muismat gebruik je? Heb je hem al eens een tijdje geprobeerd op een glad oppervlak?

Dat is maar een mening. Ik vind dat weer de lelijkste muizen.

WhiteSnake vindt dit nuttig.
  12. WhiteSnake

WhiteSnake Senior Member

Sinds:
    30 apr 2008
    Verdenk eerder je muismat, te reflecterend, afbeelding/verschilende kleuren, dat zijn dingen wat zo een muis niet leuk zal vinden aangezien hij een Optische sensor heeft.

Verder heb ik zelf al jaren een Trust muis (wel met laser sensor dan) die me gewoon echt heel goed bevalt, juist slechte ervaringen met Logitech Muizen en Toetsenborden, meer als met welk ander merk dan ook, vind het bovendien vreemd dat Logitech software een paar 100MB groot is, terwijl bij andere fabrikanten ik de zelfde functies heb met gemiddeld 10MB

13. LaCrimosa

LaCrimosa Senior Member

Sinds:
    20 mrt 2012
    Heb hier de GTX 152 van Trust, reeds een jaar en deze werkt nog perfect op een 1.50 Euro muismat van Action Shop.

14. division

division Senior Member

Sinds:
    22 okt 2017
    Zo heb ik van een simpel systeempje die ik hier heb staan ook een muis van de action. Koste 5 euro en werkt ook nog steeds. Nog met rgb verlichting ook nog.

15. nutty

nutty Senior Member

Sinds:
    10 okt 2009
    Maar moet wel eerlijk zeggen,dat toen Trust net op de markt kwam (volgens mij eind jaren 80,weet niet meer precies),moest je wel uit de buurt van hun spullen blijven.
    Zo zie je maar hoe moeilijk het is om een slechte naam,verkregen in het verleden,van je af te schudden.

16. division

division Senior Member

Sinds:
    22 okt 2017
    Mja dat weet ik nog wel Uit 1995 toen ik Een trust geluidskaart had met soundblaster emulatie. Vreselijk ding bij alle spellen bleef het hangen. Goede oude dos tijd.

17. EEN NAAM

EEN NAAM Member

Sinds:
    20 mrt 2019
    het kan niet aan me muismat liggen heb btw
    https://www.bol.com/nl/p/steelserie...on-medium/9200000072535181/?s2a=#productTitle
    het is 100% me muis heb me zusjes muis geleend die doet het perfect heb er een potje csgo op gespeeld Prima maar mijn muis schiet dan omhoog daarna beweegt ie niet dan doet ie perfect ik denk dat het gaat om me sensor ik dacht eerst me muismat alleen heb hem schoongemaakt en getest daar ligt het niet aan ik ik heb ook al geprobeerd me sensor schoon temaken maar dat werkt niet dus als iemand een oplossing heeft om me muis temaken graag

18. Hermano Conejo

Sinds:
    14 mei 2012
  19. eismc2

eismc2 Senior Member

Sinds:
    22 mrt 2017
    Dus iedere keer als je een spelletje speelt, beweegt de muis omhoog en daarna niets meer.
    En is dit via Steam?
    Kan een bug zijn of een stuurprogramma probleem zoals hermano hierboven naar probeert te verwijzen..

20. EEN NAAM

EEN NAAM Member

Sinds:
    20 mrt 2019
    ik heb nagedacht over een nieuwe muis te halen vooral omdat ik al een nieuw toetsenbord wou halen alleen ik heb geen geld dus ik zat te kijken en had een goed budget toetsenbord/muis nodig dus ik ga toch maar voor een nieuwe toetsenbord/muis combo is het het geld waard om de cooler master masterkeys lite l combo te halen (45,00)
    https://azerty.nl/product/cooler+master/945802/masterkeys-lite-l-combo-toetsenbord-en-muis-set-usb
    of heeft iemand een beter budget toetsenbord/muis combo

alsnog bedankt iedereen die heeft of wou helpen hieraan!!