Schets N.R.G-LAB.

.M.I.K.E.Y.

Master of Modding
User systemen

Hi folks...I am back :)...

Hierbij mij ontwerp, het is gebaseerd op de typisch aerodynamische voertuigen die twee jaarlijks mee doen aan de World solar challenge en dus niet die van "Shell" lol :D
Zo heb ik niet alleen de CM HAF case voorzien van een aerodynamisch exterieur in aluminium maar ook het gewicht zo veel mogelijk gereduceerd door alle overbodige case componenten te verwijderen (die toegelaten waren) "Less is more".
Ook heb ik er zo weinig mogelijk hardware componenten in gestoken om het stroomverbruik naar een minimum te reduceren. Verder wordt er op de bovenkant een zonnepaneel voorzien (echt waar) die een interne batterij zal opladen die tevens kan ingeschakeld worden om alle fan's en verlichting aan/uit te schakelen :D.
Met een energiezuinige CPU, RAM en SSD in samenwerking met de batterij hoop ik zo het energieverbruik te reduceren!

THINK GREEN !!

Hopelijk tot in de Finale!

MVG MikeMaat

Check out the animation video here...

Laatst bewerkt:

neomatic

Senior Member
User systemen
Leuk design hoor, beste tot nu toe wat mij betreft. Ik hou wel van zo'n gestroomlijnde designs. Alleen die groene flappen links en rechts, in eerste instantie dacht ik die steken uit maar nu zie ik dat die als het ware plat tegen de zijkanten aan zitten, tja.. (maar dat is niet waarom ik reageerde)

Over Shell ze kunnen dan wel zoiets als zo'n "ECO-marathon" organiseren maar het blijft wel gewoon een smerige olie coöperatie. Onderdeel vh probleem, niet de oplossing. Dat ze die schijn wel proberen te wekken op zo'n manier maakt het er niet beter op. Shell en 'ECO' kunnen wat mij betreft niet door dezelfde deur. Daar ging het me ff om.

Misschien een idee als je het design op zo'n solar powered vehicles baseert en je wilt dat aangeven om er een world solar challenge icoontje op te zetten ipv shell? Lijkt me een stuk "groener".

.M.I.K.E.Y.

Master of Modding
User systemen
Ziet er goed uit! Ben niet zo heel erg fan van die gigantiache logo's maar het is natuurlijk wel hun compo :p Ben heel benieuwd hoe dit er uit zal zien!
Je hebt een punt maar het thema "ECO" mocht in zen brede context genomen worden, nog iemand die vindt dat Shell en ECO niet samen gaan? De logo's aanpassen is maar een kleintje hoor ;-)

Tijgervarken

Master of Modding
User systemen
Ben het wel eens met neomatic om heel eerlijk te zijn.
Maar als jij zelf het logo mooier vind of kleurstelling van shell of iets in die richting zal ik zeggen doe wat je zelf het beste acht.

Sw333t

Senior Member
User systemen
In verband met de Shell Marathon vind ik het Shell logo niet misstaan. Het World Solar Challenge logo is ook een optie, staat wat netter dan Shell (of wordt je daardoor gesponsort :p ).

Bovenaan