1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

nieuwe vodafone izi simkaart.. hoe duur?

Discussie in 'Overige computer discussies' gestart door Megadeth, 10 apr 2002.

1. Megadeth

Megadeth Senior Member

Sinds:
    29 mei 2001
    Hallo,

ik heb zo pas een nieuwe telefoon gekocht (een samsung a100) en ik wil er graag een vodafone simkaart in hebben. weet iemand misschien hoe duur zo'n losse simkaart is?

tnx :)

2. Maurice Lacroix

Maurice Lacroix Senior Member

Sinds:
    22 mrt 2002
    nog een debieus verkooppraatje tegen een klant die er duidelijk geen kaas van gegeten had (en ook geen pindakaas):

domme klant: ja ik wil er natuurlijk ook een cd-rom speler in, wat heeft u zoal?

verkoper: ja kijk, we hebben natuurlijk een goedkope voor 100,- ofzo, maar ik zou toch zeker voor de 52-speed van ... gaan, dan heb je echt het beste van het beste! het kost wel 200,- ofzo, maar dan heb je ook wat.

domme klant: ja, dat heb ik dan wel nodig denk ik.....

3. Megadeth

Megadeth Senior Member

Sinds:
    29 mei 2001
    uh jaja.. :D
    ik heb ff vodafone klantenservice gebeld en het koste 18 euro en dan heb je 15 euro beltegoed :)

4. Maurice Lacroix

Maurice Lacroix Senior Member

Sinds:
    22 mrt 2002
    ja sorry die moest bij computerwinkelkwoots...

5. Megadeth

Megadeth Senior Member

Sinds:
    29 mei 2001
    aha.. :p

your right about that ;)

6. Wesley Woe

Wesley Woe Senior Member

Sinds:
    30 aug 2000
    Mag ik eens vragen hoe je die telefoon hebt gekocht? Toch niet los uit de winkel h

7. Megadeth

Megadeth Senior Member

Sinds:
    29 mei 2001
    nee :)
    particulier (van m'n oom) mooi ding hoor! maar waarom vraag je dat dan?

8. Wesley Woe

Wesley Woe Senior Member

Sinds:
    30 aug 2000
    Nou ja, ik vond het alleen raar. Als je het in de winkel had gekocht, kon je ook een abonnement bij nemen, en hoef je niet over te gaan naar prepaid.

En als je het prepaid had gekocht, dan kan er een simlock op zitten, waardoor je geen prepaid kan nemen van Vodafone.

Maar voor de prijzen zijn de winkels bij jou in de buurt erg aantrekkelijk en informatief.

9. Megadeth

Megadeth Senior Member

Sinds:
    29 mei 2001
    nee hij is simlock vrij.. :)
    en ik wil geen abo bel toch bijna nooit ;)
    maar aangezien ik toch nieuw beltegoed moet nu kan ik net zo goed nieuwe simkaart kopen want wou toch over op libertel :D