1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Oled en strepen in het beeld

Discussie in 'Televisies en projectoren' gestart door Hilbrand Zuidema, 30 nov 2018.

1. Hilbrand Zuidema

Hilbrand Zuidema Member

Sinds:
    18 nov 2016
    Beste LG Oled vrienden in het menu kun je de Oled schermen reinigen.
    Zie Oled paneelinstellingen.
    Voordat men op bed gaar stel je het menu in en s' morgens zijn de pixels weer schoon en dat zie je echt.

2. Flipking94

Flipking94 Senior Member

Sinds:
    4 nov 2015
    Ik ben oprecht geïnteresseerd, maar een beetje meer info of een beetje betere verwoording zou enorm helpen, gezien ik er nu niets uit kan opmaken. Om ook anderen hiermee te helpen is het wellicht interessant om je topicpost eens een mooie update te geven. BVD!

3. WhiteSnake

WhiteSnake Senior Member

Sinds:
    30 apr 2008
    Is dat zo een patroon waarbij het scherm steeds van kleur gaat veranderen?

http://udpix.free.fr/

Ik gebruik altijd voor PC beeldschermen, werkt prima, maar is eigenlijk voor dode/hangende pixels, soms helpt het als je zachtjes op de vast zittende pixel tikt terwijl hij dat draait.

4. CTR640

CTR640 Senior Member

Sinds:
    27 nov 2013
    Ik heb ook last van strepen, eigenlijk meer banden op mijn OLED tv en ben naar manieren gaan zoeken om dat op te lossen. Helaas is de OP nogal onduidelijk want ik kan er ook niks van opmaken.

Ben ook aan het overwegen om een vervanging aan te vragen, heb ook 5 jaar Zekerheid en tv is gekocht bij Coolblue.