1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

opkuisen van harde schijf

Discussie in 'Overige software en programmeren' gestart door fraukje, 15 jul 2004.

1. fraukje

fraukje

Sinds:
    20 jun 2004
    krijg soms het bericht van "onvoldoende virtueel geheugen" en nu hebben ze me verteld dat dat komt omdat m'n harde svhijf vol of bijna vol is.
    graag zou ik een beetje informatie willen over het veilig opkuisen van bestanden die eigelijk niet nodig zijn op m'n harde schijf,want er staan zoveel bestanden op waarvan ik niet waar ze voor gebruikt worden.alle hulp welkom,fraukje.

2. Brigitte

Brigitte Senior Member

Sinds:
    21 apr 2001
    Tijdelijke bestanden (in de directory "temp") en verder overal afblijven.

3. Get

Get

Sinds:
    29 jun 2004
  4. clubje

clubje

Sinds:
    11 mei 2004
    Er bestaan toch tools om dat te doen, veilig?

bv X-cleaner (te downloaden op www.download.com)

5. gekkedave

gekkedave Senior Member

Sinds:
    4 mei 2004
    rechts klikken op schijf waar je plaats op wilt krijgen => eigenschappen => schijfopruiming => alles aankruisen en op oke klikken.

als je dan nog niet genoeg ruimte hebt moet je wat geïnstalleerde programma's van die schijf naar een andere schijf verplaatsen. als dat niet kan kan je eens proberen via die links hierboven maar eerder zou ik daar niet mee beginnen :)