1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

PS vita memory card 32 - 64GB

Discussie in 'Te Koop Gevraagd' gestart door Noedel-Man, 3 mei 2017.

1. Noedel-Man

Noedel-Man

Sinds:
    25 nov 2013
    hey,

ik zoek een PS vita memory card, het liefst 32gb of 64gb. Als je die nog ergens thuis hebt liggen stuur dan maar een berichtje ;).

2. WEBPC

WEBPC Senior Member

Sinds:
    28 okt 2016
  3. Noedel-Man

Noedel-Man

Sinds:
    25 nov 2013
  4. Juriaan W

Juriaan W

Sinds:
    24 okt 2013
  5. Noedel-Man

Noedel-Man

Sinds:
    25 nov 2013
    Ja ik heb ook gekeken naar aliexpress, daar verkopen ze hem voor €63. En ik kan hem hier tweedehands kopen voor €55. Ben alleen bang dat er ook nog invoerrechten overheen komen. Dus ik weet niet wat ik precies moet doen :s

6. Juriaan W

Juriaan W

Sinds:
    24 okt 2013
    Ik heb een 32GB memory kaart aangeschaft via aliexpress voor €56,-. Ik laat je weten of er invoerrechten en / of dergelijke bij worden berekend als ik het ontvangen heb (is volgens de update al verzonden)!

7. Noedel-Man

Noedel-Man

Sinds:
    25 nov 2013
    €56? heb je een linkje voor mij? de goedkoopste die ik kon vinden was €63

8. Juriaan W

Juriaan W

Sinds:
    24 okt 2013
  9. Noedel-Man

Noedel-Man

Sinds:
    25 nov 2013
    404 - not found. Waarschijnlijk omdat het een snapshot is. En die is alleen maar door de koper te bekijken. Ik moest ook inloggen enzo. Kan je me de normale link sturen?

10. Juriaan W

Juriaan W

Sinds:
    24 okt 2013
    Vreemd. Ik kan de huidige pagina ook niet meer openen. Hierbij eventueel een vervanger: http://bitly.nl/6RLrY (lange link). Voor € 58 euro + gratis verzending en een gift box (voor spellen / memory kaarten). Hopelijk heb je hier wat aan ;)

11. Juriaan W

Juriaan W

Sinds:
    24 okt 2013
    Update:
    32GB memory kaart ontvangen vanuit China via Aliexpress. Geen extra kosten (BTW / invoerrechten) hoeven te betalen. Werd gewaardeerd op $ 5. Voor € 56,- inclusief verzending geleverd vanuit China. Levertijd duurde 7 dagen (13 mei besteld, 20e binnen).

Foto van geleverde spullen: https://ibb.co/kmPELv