1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

receiver rapoo 7800p defect.... heeft iemand hier er nog een liggen?

Discussie in 'Archief Te Koop Gevraagd' gestart door elivdg98, 7 mei 2017.

Topicstatus:
Gesloten, verdere reacties plaatsen is niet mogelijk.
  1. elivdg98

elivdg98 Senior Member

Sinds:
    2 mrt 2016
    De receiver van de muis van mijn broer (7800p) is defect geraakt door een usb header op het moederbord die kortsluiting heeft gemaakt.... (vraag me niet hoe, zelf ook geen idee) De header op het moederbord leeft nog evenals de usb poorten, maar helaas is de reciever van de muis die erop aangesloten zat wel overleden,

Heeft hier iemand toevallig nog een andere receiver liggen van rapoo? het is volgens mij een 5ghz receiver.
    Mocht iemand iets hebben hoor ik dat graag. Een vervangende draadloze muis die qua vormgeving hetzelfde is natuurlijk ook welkom of iets anders wat kan helpen. Graag ruil ik het tegen andere hardware... roep maar wat jij toevallig zoekt wie weet heb ik het liggen.

Bij voorbaat dank voor de reacties. :)

2. Comp User

Comp User Senior Member

Sinds:
    10 aug 2014
    Volgens de buren heb je voor zo'n €40 een nieuwe.

Verder zou je de fabrikant kunnen contacteren (ik weet dat Logitech op aanvraag vervanging toe stuurt) misschien kunnen die je helpen.

Als je ook een toetsenbord van Rapoo hebt is het (misschien) mogelijk om de muis te koppelen - dat kan bij Logitech wel; ik weet niet of het ook bij Rapoo mogelijk is.

3. elivdg98

elivdg98 Senior Member

Sinds:
    2 mrt 2016
    Bedankt voor de reactie, een nieuwe muis is wel de makkelijkste optie inderdaad maar toch zonde als de muis zelf prima werkt, als het een logitech muis was geweest had ik er wel een andere receiver voor liggen.

Rapoo even contacteren is dan denk ik wel een goede optie, zal ik maar gelijk even doen. :) natuurlijk gewoon dat hele kortsluiting gedeelte wel even weglaten. ;) Eigenlijk geen idee wat garantie betreft, mijn broer had hem gekocht bij de cex maar dat is denk ik al een tijd geleden.

4. elivdg98

elivdg98 Senior Member

Sinds:
    2 mrt 2016
    Nog niks gehoord van rapoo... helaas :(

5. wyber

wyber Senior Member

Sinds:
    27 apr 2010
  6. elivdg98

elivdg98 Senior Member

Sinds:
    2 mrt 2016
    Mocht mijn broer perse z'n huidige muis willen behouden, koop ik die dan maar voor hem. :) maar liever wacht ik nog even, je weet maar nooit.

Topicstatus:
Gesloten, verdere reacties plaatsen is niet mogelijk.