1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Retro ATX behuizing (cremewit)

Discussie in 'Te Koop Gevraagd' gestart door MSDOS Retro, 26 nov 2018.

1. MSDOS Retro

MSDOS Retro Senior Member

Sinds:
    20 dec 2011
    Ik ben op zoek naar een cremekleurige ATX behuizing voor een retro build (XP2000+)

Heb je iets staan, stuur me dan even een foto in PB

2. Hermano Conejo

Hermano Conejo Senior Member

Sinds:
    14 mei 2012
    Ik heb nog wel een zo goed als nieuwe retro server bak van Chieftec staan, de AR-2000-B. Doe er eigenlijk niks mee.

5959.2.L.jpg

Wim Visser vindt dit nuttig.
  3. Comp User

Comp User Senior Member

Sinds:
    10 aug 2014
    Probeer het eens bij de (lokale) kringloop, dat heb ik in het verleden vaak genoeg zoiets gevonden (zelfs een complete pc voor 2 tientjes).

4. division

division Senior Member

Sinds:
    22 okt 2017
    Kheb 2 kringloop winkels ca. 100m van mij af. Zal daar morgen wel ff voor je kijken.

MSDOS Retro vindt dit nuttig.
  5. Kees030

Kees030 Member

Sinds:
    28 nov 2007
  6. Forum m8

Forum m8 Senior Member

Sinds:
    30 jan 2006
    Afval scheiden is goed voor de recycling.

7. MSDOS Retro

Sinds:
    20 dec 2011
  8. division

division Senior Member

Sinds:
    22 okt 2017
    Electronica hoekje was dicht. Zaterdag maar ff kijken.

9. Kees030

Kees030 Member

Sinds:
    28 nov 2007
    Ik heb mijn andere cremekleurige PC's bekeken. Ook die blijken kleuraccenten te hebben: (transparant) grijs/zwart.

10. Comp User

Comp User Senior Member

Sinds:
    10 aug 2014
    Je zou eventueel op Ebay kunnen kijken.

11. frond

frond Member

Sinds:
    23 nov 2015
    Overal (Nijmegen) heeft een ATX kast, volgens mij beige, staan (afgelopen woensdag nog). Misschien slingert er nog een witte Amilo kast rond. En in "het kippenhok" zou ook wat kunnen liggen, als dat nog niet is afgevoerd. Meestal zijn de binnenkomende beige kasten "joepie, originele Pentium en Windows XP, weg ermee" want alleen voor nostalgisten interessant. Zaterdags kan je "PC Tom" tegenkomen, of op woensdagmiddag mij. Als het niet te druk is in de winkel kunnen we meestal wel helpen met zoeken en/of foto's nemen :)

Er staat ook een complete XT-era bak in het hok achter, wachtend op iemand als MSDOS Retro (maar is misschien *te* retro). Of twee Quantum Bigfoot voor het 5.25" HDD gevoel.

12. division

division Senior Member

Sinds:
    22 okt 2017
    Stichting overal? Sorry hoor maar de prijzen voor die oude hap onderdelen zijn daar veel te duur. Bijvoorbeeld een PCI ex videokaarten uit een Dell die ouder is dan 8 jaar en nog geen eens getest is. 20,- oude ddr1 sticks 3,50 per stuk.. vroeger vond ik het daar nog leuk, en ik snap dat die tent ook geld nodig heeft maar op die manier??

En nu staat er ineens een xt bak achter, terwijl ik meerdere keren naar zo iets gevraagd had en mijn naam en telefoon nummer had achter gelaten dat ik gebeld zou worden als zo iets bij jullie binnen zou komen..... en nooit was er iets..

Beetje jammer allemaal.

13. MSDOS Retro

Sinds:
    20 dec 2011
    Dan heb ik er helaas geen interesse in :)

Die verzendkosten zijn bijna het 3 voudige van de kast:(

Kun je een prijs in PB noemen?

Dan ga je nu heen toch? Op dit moment is de interesse voor een XT er vanuit mij niet ;)

14. division

division Senior Member

Sinds:
    22 okt 2017
    Nah ik denk niet dat ik daar ooit nog es ga komen. Als het op zo manier moet gaan. Gewoon belachelijk toch.

15. Forum m8

Forum m8 Senior Member

Sinds:
    30 jan 2006
    Dat is toch de functie van een kringloopwinkel? Het bevoordelen van de semi-vrijwillige medewerkers ervan?

16. eismc2

eismc2 Senior Member

Sinds:
    22 mrt 2017
    Ik heb hier nog een AOpen HQ08 staan cream met wat blauwaccent aan de voorzijde. Beetje lastig om zo'n bigtower over te laten waaien vanuit engeland naar nl. Ik heb ook nog een midi (ook cream) staan. Dus lijkt me de kringloop of ebay een beter alternatief met een beetje geduld..

17. division

division Senior Member

Sinds:
    22 okt 2017
    Er is een verschil tussen normaal en absurd. Maar goed laat ik het nu maar in het midden zitten voor dat ik straks wel uit me slof vlieg.