1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Samsung galaxy s7 accu

Discussie in 'Smartphones' gestart door division, 12 sep 2018.

1. division

division Senior Member

Sinds:
    22 okt 2017
    Schoon vader van mij had vlak voordat de s9 had gekocht een nieuwe accu gekocht voor zijn oude s7. Deze heb ik 3 maand geleden in zijn telefoon gezet. Vanaf het moment dat deze erin werd gezet kreeg hij zijn nieuwe s9 binnen. 3 maanden lang heeft deze in de originele doos in de kast gestaan. (Van tevoren eerst helemaal opgeladen). Nu haalde hij deze uit de kast en zag dat nu de hele back plate los was en dat de accu nu ovaal in de breedte is uitgezet. En ter info: het was een nieuwe originele accu.

Is dit een bekende probleem met de s7?

2. Forum m8

Forum m8 Senior Member

Sinds:
    30 jan 2006
    Gebeurd vaker met lithium accu's, niet S7 specifiek.

3. division

division Senior Member

Sinds:
    22 okt 2017
    Heb dit nog niet eerder gezien bij een nieuwe accu.

4. Enterprise1701

Enterprise1701 Senior Member

Sinds:
    5 dec 2010
    Heb dit al eens meegemaakt maar dat dat na 3 maanden gebeurd zou je denken dat er misschien tijdens het inbouwen misschien iets verkeerd is gegaan

5. division

division Senior Member

Sinds:
    22 okt 2017
    Zou niet weten wat je er aan verkeerd kan doen.. alles past maar op 1 manier. Niets gebogen of in geprikt.. misschien productie fout...

6. Enterprise1701

Enterprise1701 Senior Member

Sinds:
    5 dec 2010
    Dat zou inderdaad ook kunnen dat de accu een maandag ochtend model is

7. Forum m8

Forum m8 Senior Member

Sinds:
    30 jan 2006
    Je zegt net zelf dat hij is opgeladen en drie maanden in de kast heeft gelegen. Dat is niet nieuw meer.

offtopic; hoe de f*ck krijg ik die auto-correct van W10 / Edge er uit??

Had dit laatst nog met een accu van een Nokia 6120 Classic. Achterkant half er af gedrukt

8. quiller

quiller Senior Member

Sinds:
    4 jul 2012
    @division Zoals ik het lees heb je het dus zelf gedaan (de vervanging) … Jammer dat je daar op bespaart hebt, anders had je op garantie een nieuwe S7 kunnen claimen... Nu kan je dat alsnog proberen maar ze gaan 99% zeker zeggen dat jij een fout gemaakt hebt...

9. Forum m8

Forum m8 Senior Member

Sinds:
    30 jan 2006
    Is wellicht ook wel zo

10. division

division Senior Member

Sinds:
    22 okt 2017
    Telefoon was al 2 jaar oud. Accu was alleen nieuw gekocht. Maar hij had de bon van de accu ook al weg gegooid. en tis niet de eerste die ik gemaakt heb trouwens. Dit doe ik al een paar jaar bij telefoons, tablets en andere apparaten

11. quiller

quiller Senior Member

Sinds:
    4 jul 2012
    Akkoord dat je er bekwaam genoeg voor bent maar je offert er een groot deel garantie voor op.