Te koop: game-pc Intel Core i7 920, 16GB RAM, Sapphire R9 290 Tri-X OC en meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi,

Omdat ik onlangs een nieuwe pc heb gekocht is mijn vorige game-pc uiteraard overbodig geworden, daarom mag deze voor een leuk prijsje weg!

De specs:

Case: Cooler Master Cosmos S (grote casefan aan zijkant, 3 casefans intern + stoffilters)
CPU: Intel Core i7 920 2,7Ghz (OC naar 4.0Ghz is makkelijk haalbaar)
CPU Cooler: Scythe Mugen 2
GPU: Radeon R9 290 Sapphire Tri-X 4GB OC
RAM: Triple Channel 12GB
Mainboard: Gigabyte GA-EX58-UD5
PSU: Cooler Master Real Power 850w
Soundcard: Soundblaster Creative X-Fi Titanium
DVD/CD: zit een DVD-drive/brander in van nog geen half jaar oud

Heeft tot voor kort prima gepresteerd met o.a. Battlefield 1, PUBG, Fortnite, Overwatch, The Division en zelfs Ghost Recon Wildlands op mid/high settings (60-70fps). GPU is licht overclocked geweest (zonder voltage wijzigingen).

De harddrive zit er niet meer in en is overgezet als dataschijf naar mijn nieuwe pc. Systeem is werkend afgesloten maar zet er een SSD in en je kunt aan de slag, ruimte genoeg!

Interesse of vragen? Stuur even een berichtje.

Groet,

Wim

Foto's: https://link.marktplaats.nl/m1346981387

Laatst bewerkt:
Misschien handig om bij te vermelden wat de losse onderdelen kosten :)
De prijs van het totaalsetje is denk ik zo laag dat het in onderdelen teveel moeite is :)
Voor EUR. 250,- als bodemprijs mag hij wat mij betreft weg. Ter indicatie, de GPU alleen gaat op marktplaats nog weg voor EUR. 100/150.

Het evt. ook nog een 24" Dell Ultrasharp U2414m (IPS) in de aanbieding.

Bestaat geeneens

Nee, ze gaan weg ruim onder de 100, maar een aantal trollen vragen er 150,- voor en verkopen hem helemaal niet.

Dat moederbord is zo'n beetje het meest waardevolle onderdeel. Een losse i7-920 gaat voor tien postzegels.
Was een U2412m, typo en sorry.
Systeem is inmiddels in zijn geheel verkocht dus mag een slotje op!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan