1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

TK. Asus Sabertooth 55i, i5 760, 16GB kit HyperX Beast @ 1866mhz.

Discussie in 'Te Koop Aangeboden' gestart door JMM, 4 nov 2017.

Topicstatus:
Gesloten, verdere reacties plaatsen is niet mogelijk.
  1. JMM

JMM Senior Member

Sinds:
    8 aug 2006
    Wegens een upgrade naar socket 1151 verkoop ik deze combinatie, alles werkt perfect samen. Heb ook nog de factuur van het mobo en de CPU.
    Het geheugen heb ik tweedehands gekocht dus geen factuur maar werkt voor 100%, nog geen problemen ondervonden, nog met deze Asus Sabertooth nog met mijn Gigabyte z77 UD5H.

Het mobo en de CPU verkoop ik het liefst samen. Het geheugen kan wel apart verkocht worden.
    Vraagprijs voor het mobo +CPU is 80€, voor het geheugen is de vraagprijs 100€.
    Voor alles samen is de vraagprijs 170€.

Laatst bewerkt: 5 nov 2017
  2. Roel1966

Roel1966 Senior Member

Sinds:
    17 feb 2010
    Ik ben bang dat die prijs erg hoog is want het is al een oud platform en b.v. die i5 760 nagenoeg niets meer waard is op de 2de hands markt. Maar je bent natuurlijk vrij om te vragen wat je wilt maar ik raad je dan wel aan er toch wat eigen gemaakte foto's bij te zetten en dit gemakkelijker verkoopt.

Succes met de verkoop !

3. JMM

JMM Senior Member

Sinds:
    8 aug 2006
    Ja klopt, wat de vraagprijs betreft maar daarom is het ook een vraagprijs. ;)

Zal straks of morgen eens kijken voor foto's, had ik even niet bij stilgestaan.

4. eismc2

eismc2 Senior Member

Sinds:
    22 mrt 2017
    Had je in het 'sticky' van dit subforum kunnen lezen :D

5. JMM

JMM Senior Member

Sinds:
    8 aug 2006
    Hier zijn de foto's:

6. Roel1966

Roel1966 Senior Member

Sinds:
    17 feb 2010
    Ziet er netjes uit allemaal en denk ook wel dat je er nog een redelijke prijs voor kan krijgen, althans voor het board en het geheugen dan.

7. WEBPC

WEBPC Senior Member

Sinds:
    28 okt 2016
    Voor 100 euro kan je bijna 16gb ddr4 kopen, gloednieuw.

8. JMM

JMM Senior Member

Sinds:
    8 aug 2006
    Het goedkoopste 2x 8GB DDR4 geheugen dat ik heb gevonden, na lang zoeken was 110€ en tweedehands!
    Ik praat dan wel over degelijk geheugen (Gskill bijv.) met minstens 2400mhz aan snelheid.

Je zou met een beetje geluk wel 16GB DDR4 kunnen vinden, tweedehands aan 100€ maar zeker niet in de winkel, daar is het maal 2 voor 16GB.

En de prijzen die ik opgeef zijn onderhandelbaar, lijkt mij duidelijk. ;)

Laatst bewerkt: 7 nov 2017
  9. WEBPC

WEBPC Senior Member

Sinds:
    28 okt 2016
    Dat heb je dan nogal slecht uitgezocht.

https://nl.hardware.info/product/240971/crucial-ballistix-sport-16gb-ddr4-2400-cl16-kit

€137,85, 16Gb ddr4 van een bekend merk, bij een betrouwbare winkel. Zou niet snel 2400 ddr4 kopen, maar het is even voor het idee.

Prijsvergelijkers op tweakers en hier zijn handig, paar seconden werk om prijzen op te zoeken.

10. JMM

JMM Senior Member

Sinds:
    8 aug 2006
    Ik weet goed genoeg wat tegenwoordig de geheugen prijzen zijn en 137,85€ is helemaal wat anders dan je eerdere vreemde statement van "Bijna 16GB ddr4 gloednieuw voor 100€"..."bijna 16GB" vind ik zo 1,2,3 niet terug in de handige prijsvergelijker. :rolleyes:

...En inderdaad, Crucial Sport is zowat het goedkoopste geheugen maar niet te vergelijken met Kingston HyperX, zowel niet in ddr4 als ddr3, die zijn een stuk duurder.
    En niet te vergeten, in de winkel valt niet te onderhandelen over de prijzen!

Het geheugen dat ik te koop heb zit nu ook rond die prijs, zelfs een paar euro meer, is toch een verschil van bijna 40€ met m'n vraagprijs!

11. DatAccountz

DatAccountz Senior Member

Sinds:
    13 nov 2012
    haalt hij de 4ghz? want dan is het wellicht nog wel interessant voor sommige fanatiekelingen. Want voor een daily driver is het te oud, en celerons lopen hem al voorbij.

12. JMM

JMM Senior Member

Sinds:
    8 aug 2006
    Zou kunnen, niet uitgeprobeerd maar draait wel 3,5 ghz met bijna standaard voltages onder een 120mm closed loop waterkoeler.

13. WEBPC

WEBPC Senior Member

Sinds:
    28 okt 2016
    140 euro is iets meer als 100 euro. Ik zei voor 100 euro kan je BIJNA 16gb ddr4 kopen.
    Crucial doet helemaal niets onder op kingston. Het crucial geheugen is zelfs veel sneller als jou hyperx DDR3.
    En we hebben het nu over ddr4. Jou geheugen is nog ddr3, dus nog minder waard.
    Maar goed, vraag wat je wil. Ik zeg alleen dat 100 euro voor 1866 ddr3 te veel is.

14. JMM

JMM Senior Member

Sinds:
    8 aug 2006
    140€ "iets meer" dan 100€?? Sry hoor maar ik beschouw het begrip "iets meer" max. 15€, vier tiendjes begint al te tellen!

De Crucial Sport draait op 1600mhz, mijn geheugen draait op 1866mhz...en begin niet over overklokken want dat is echt niet van toepassing en het einde zoek in menigsverschillen.

Kijk, je probeert een punt te maken i.v.m. mijn vraagprijs maar je gaat over een paar dingen heen: één, wat de tweedehands vraagprijzen zijn van ddr3 en twee, het begrip vraagprijs.

Kijk maar eens bij de buren, marktplaats.nl en tweede hands.be

Ik stel voor om deze vrij zinloze discussie te beëindigen. ;)

15. WEBPC

WEBPC Senior Member

Sinds:
    28 okt 2016
    Dan zie ik best 16GB ddr3 voor 100 euro, maar dan gaat het o.a. over 2400 geheugen.
    Maar goed, vraag lekker wat je wil.

16. DatAccountz

DatAccountz Senior Member

Sinds:
    13 nov 2012
    Geen prijsdiscussies ...

17. JMM

JMM Senior Member

Sinds:
    8 aug 2006
    Inderdaad ja, maar echt, ...is een vraagprijs nu zo moeilijk te snappen dat je begint te schermen met nieuwprijzen??

18. Roel1966

Roel1966 Senior Member

Sinds:
    17 feb 2010
    Ik heb er al spijt van dat ik even die opmerking plaatste dat de vraagprijs misschien wat hoog is want het was niet mijn bedoeling een discussie daarmee te ontlokken. En tja net zoals je al schrijft zijn het vraagprijzen en is alles onderhandelbaar plus dat je gewoon vrij daarin bent en er nergens regels zijn wat de vraagprijs moet zijn.

Hoe dan ook, succes met de verkoop !

19. JMM

JMM Senior Member

Sinds:
    8 aug 2006
    Ach ja Roel....
    In ieder geval, ik heb helemaal geen probleem met je eerdere opmerking over mijn prijsstelling hoor, integendeel. ;)

Laatst bewerkt: 9 nov 2017
  20. JMM

JMM Senior Member

Sinds:
    8 aug 2006
    Mag slotje op, alles verkocht voor 150€.
    Ik meld dit expliciet op de reacties van WEBPC..en eventueel anderen, om nog maar eens aan te geven dat een vraagprijs eigenlijk niet te hoog kan zijn.
    Het is de gek die de hoofdprijs betaald of de onderhandelaar die er een pak goedkoper vanaf komt.;)

Topicstatus:
Gesloten, verdere reacties plaatsen is niet mogelijk.