TKA: desktop en muis Draadloos&Optisch

Status
Niet open voor verdere reacties.

dtilstra

Senior Member
User systemen
Te koop AANGEBODEN:

Logitech Cordless Desktop Optical (Draadloos toetsenbord en draadloze optische muis).
Garantie tot 25-2-2004
Vraagprijs: 85 Euro (nieuwprijs 115)
Met aankoopbewijs en originele doos

Tevens:
Trust Ami Mouse 250s wireless
Gekocht: 25-3-2002
Vraagprijs: 15 Euro (nieuwprijs 45)
Met aankoopbewijs

Ik woon in Hengelo,
Meer informatie of interesse, graag per e-mail
dtilstra@home.nl
of MSN
dtilstra@hotmail.com

dtilstra

Senior Member
User systemen
bij de PC GATE:
Brown Boxed for OEM bundling only

bij de Hardwaresuper.nl is deze niet te vinden

Bij de MAXPC ook niet

Bij de HardwareConcurrent is deze 84 euro

Mijn prijs: 80 Euro INCLUSIEF bezorgkosten

Garantie is 60 maanden dus tot 25-2-2008 (sorry)

dtilstra

Senior Member
User systemen
Wouter S. zei:
http://www.kantenklaarpc.com/product_info.php?cPath=1_8_70_77&products_id=115

€ 62,-

Compleet nieuw daar, voor 62,- euro dus.

Je prijs is echt veel te hoog...als je er 30 euro voor kan krijgen mag je blij zijn.
Ben jij nou zo stom, of ben ik het. Sorry dat ik zo reageer, maar ik zie toch duidelijk op de website €73.78 staan.

Nee, het is niet de MX versie

En 30 €uro vragen voor een product dat net 8 maand oud is, met lange garantie, dat probleemloos functioneerd en 115 €uro heeft gekost, is pas ECHT belachelijk.

9

9262

Gast
User systemen
Vanochtend stond er nog 62,-
Prijs is dus net veranderd (vandaag!)

Overgens moet je niet kijken voor welk bedrag jij het gekocht hebt maar wat het nu kost, en het is gebruikt dus 50 á 60% van de nieuwprijs eraf is redelijk.

Dus is 30-35 euro heel redelijk (niet dat ik het bied!)
Je moet er gewoon rekening mee houden dat het gebruikt is, en dus niet nieuw. Hardware welke gebruikt is daalt gewoon heel snel in prijs.

Kortom: Als je deze prijs volhoudt blijf je je hele leven nog met dit keyboard zitten.

dtilstra

Senior Member
User systemen
van jouw webwinkeltje:
Dit artikel is op Thursday 25 September, 2003 aan onze catalogus toegevoegd.
van de FAQ:
--- Richtlijn prijzen ---

Artikelen minder oud dan 1 jaar: 75% van de huidige gemiddelde nieuwprijs.

Artikelen ouder dan 1 jaar in uitstekende staat en/of nog onder garantie: 66% van de huidige gemiddelde nieuwprijs.

Overige artikelen ouder dan 1 jaar in werkende staat zonder garantie: 50% van de huidige gemiddelde nieuwprijs.
Dan zou ik dus bij de nieuwprijs van 73.78 een prijs vragen van 55.335
Mijn prijs is 69 incl. verzendkosten. Niet gek, dacht ik toch.
Als je geen belang bij deze set hebt, als je alleen onzinnige reacties wil plaatsen, of gewoon dit niet wil betalen, hoef je hier geen reactie te plaatsen.

Wil je toch proberen over de prijs te onderhandelen, doe het dan op MSN

9

9262

Gast
User systemen
Ik hoef niet te onderhandelen, ik koop hem liever nieuw voor een paar centen meer en zo iedereen....

Geloof me, je raakt hem nooit kwijt!

A) Op de website die Wouter S. noemde, staat nu gewoon weer € 62, hierbij komen altijd €13 rembours. Totaal 75 dus.

B) Willen alleen mensen die dit object willen kopen, in dit topic posten (afgezien van de aanbieder)?

C) dtilstra, het kan ook wat minder bot. wouter s.: onderhand weet je denk ik toch wel dat dit soort prijsdiscussies zelden ergens toe leiden?

joh, geef die jongen gewoon een kans zijn stuff te verkopen, en ga niet lullen dat ie in de winkel nieuw net iets duurder is. Daar heeft deze tukker toch helemaal geen boat bie ?
gewoon bieden en anders b'k hol'n ... (da's twents voor "mondje dicht hé?")

groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan