1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

[TKA] EVGA gtx 980 Ti SC met EKWB FC

Discussie in 'Te Koop Aangeboden' gestart door Nahoj Gnileh, 28 mrt 2017.

1. Nahoj Gnileh

Nahoj Gnileh Senior Member

Sinds:
    18 aug 2015
    Omdat ik over wil gaan op een snellere videokaart wil ik mijn EVGA gtx 980 Ti SC met EKWB FC Titan x full cover waterblok en backplate er op gemonteerd verkopen voor een vaste prijs van 335 euro. Er word niets los verkocht. Garantie en bon zijn aanwezig.

HilleG vindt dit nuttig.
  2. Nahoj Gnileh

Sinds:
    18 aug 2015
    Blijkbaar verkopen de oudere Ti's ook niet echt meer. Of vraag ik gewoon te veel geld? Als ik kijk bij de buren zie ik in ieder geval ook deze prijzen.

Edit

Word tijd om de kaart op Marktplaats te zetten want daar verkocht ik meestal de videokaarten erg snel.

Laatst bewerkt: 8 apr 2017
  3. philpend

philpend Senior Member

Sinds:
    8 apr 2014
    Wellicht dat er wat weinig mensen zijn die op zoek zijn met een kaart inclusief waterblok? Prijs lijkt mij inderdaad absoluut niet verkeerd.

Nahoj Gnileh vindt dit nuttig.
  4. wyber

wyber Senior Member

Sinds:
    27 apr 2010
    Ik wil wel voor de heb :D. maar kan de uitgave niet goed genoeg onderbouwen op het moment. Succes met de verkoop.

5. huntedjohan

huntedjohan

Sinds:
    30 dec 2010
    ben blij met mijn RX 480, maar zonder waterkoelblok zou het nog het overwegen waard kunnen zijn, maar nu met waterblok geen interesse :p

misschien toch overwegen om het los te verkopen?

JensTX vindt dit nuttig.
  6. Nahoj Gnileh

Sinds:
    18 aug 2015
    Alles zit er gewoon bij zoals reference koeler en alle schroefjes enzv, het is dan aan de koper om de boel om te wisselen. Voor deze prijs is het waterblok zowat gratis en koste ook al 110 euro en de backplate iets van 35 euro.

7. suijkerbuijk

suijkerbuijk

Sinds:
    21 dec 2016
    probleem
    is dat mensen geen zin hebben om alles weer om te wisselen

je heb meer succes kaart terug in originelen staat te brengen
    en de waterkoeling er bij verkopen

mensen willen vaak de kaart testen en dat gaat niet als er geen koeling is

8. Nahoj Gnileh

Sinds:
    18 aug 2015
    Testen zal dan altijd bij mij thuis kunnen want ik laat de kaart tot hij verkocht word in mijn pc hangen zoals altijd. Maar alle keren dat ik mijn kaarten heb verkocht werd er nooit gevraagd om een test ( gaat om iets van 8 videokaarten) Het is wel mogelijk dat ik bij de aankoop zelf de koeler even vervang en er nieuwe pasta op doe.

9. huntedjohan

huntedjohan

Sinds:
    30 dec 2010
    het zit waarschijnlijk ook gewoon tussen de oren, maar ik heb er nooit behoefte aan gehad om een kaart met waterkoelblok te kopen. dat betekend dat ik het blok eraf moet schroeven, originele koeler er weer op monteren (mogelijk verlies van garantie, plus de gedachte dat er tijdens het verwijderen van originele koeler, en monteren van waterblok ook dingen kunnen beschadigen geeft het voor mij toch altijd een no go :p ) ook zelf het waterblok los te moeten gaan verkopen omdat ie anders blijft liggen is me ook altijd een lastig idee.

10. HilleG

HilleG Senior Member

Sinds:
    9 apr 2008
    Tja custom waterkoeling is een dure hobby en velen die het hebben gaan liever op een nieuwe 1080ti over op watercooling dan een 2e 980ti. Of je moet net iemand hebben die een oudere kaart onder water had staan en wil upgraden, maar dat zijn niet zoveel mensen. Prijs is zeker niet verkeerd, zeg dan cooler en backplate nu nog €90 waard zijn, dan vraag je maar 245 voor de kaart zelf, wat een steal is.
    Echter zeg ik dit wel vaker, waterkoeling kosten ben je vrijwel altijd kwijt, losse blokken aan de man brengen is vrijwel onmogelijk, dat geld ben je bijna altijd kwijt of je moet het zeer kort na de release weer verkopen. De 980ti is alleen al bijna 2 jaar uit.

11. Airbair

Airbair Senior Member

Sinds:
    11 jun 2008
    Waar is deze kaart te bezichtigen?