1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Videokaart gezocht

Discussie in 'Te Koop Gevraagd' gestart door mirno, 7 aug 2017.

1. mirno

mirno Senior Member

Sinds:
    29 dec 2009
    Ik ben op zoek naar een R9 390 videokaart of een GTX1070 waar ik mee kan gamen en waar ik mee wil proberen te minen.

Groetjes,
    Mirno

2. Black Eagle

Black Eagle Senior Member

Sinds:
    6 aug 2006
    Zou kijken op diverse 2dehands sites, maar vanwege het minen zullen 2dehands kaarten behoorlijk prijzig zijn.

3. mirno

mirno Senior Member

Sinds:
    29 dec 2009
    Ook de R9 390 varianten??

4. philpend

philpend Senior Member

Sinds:
    8 apr 2014
  5. JensTX

JensTX Senior Member

Sinds:
    19 dec 2015
    Mirno, de R9 390 is net zo goed in minen als de RX 480, en iets beter dan de R9 290(is erg populair onder miners), dus nu vooral kan je verwachten dat de prijzen overal zijn

6. Vulcan84Raven

Vulcan84Raven Member

Sinds:
    31 jul 2012
    1 kaart om te minen schiet sowieso niet op. Pure tijd en stroom verspilling. Gaat je helemaal niets opleveren.

7. Generationx_

Generationx_ Member

Sinds:
    5 mrt 2016
    Ik heb nog wel een r9 380 liggen, hoeveel wilt u hiervoor geven?

8. Mounirr

Mounirr Senior Member

Sinds:
    3 mei 2015
    Hij zegt ook, om te gamen en PROBEREN te minen, mocht het niks worden heeft hij de kaart nog om te gamen, kaarten zijn niet alleen bedoeld om te minen.

9. Vulcan84Raven

Vulcan84Raven Member

Sinds:
    31 jul 2012
    Ne
    Dat begrijp ik , maar is algemeen bekend dat minen met 1 kaart geen nut heeft.

10. Mounirr

Mounirr Senior Member

Sinds:
    3 mei 2015
    Je gaat niet proberen te minen met een kaart om er geld mee te verdienen, eerst kijken hoe het werkt en dan pas investeren

11. Jeroen germers

Jeroen germers Senior Member

Sinds:
    28 aug 2012
    etherium heeft nog steeds nut, zover ik weet maak je nog steed 1 dollar winst per 24 uur. (zeg ook niet dat het veel nut heeft)
    maar problemen kom je tegen bij uitbetaling, minimaal 0.1 coin nodig dacht ik, duurt je een maand 24/7 om te minen. In dit geval dus met bovenstaande quote eens

12. Vulcan84Raven

Vulcan84Raven Member

Sinds:
    31 jul 2012
    Je kan huiswerk ook al van te voren doen. Er is genoeg informatie te vinden.

13. Mounirr

Mounirr Senior Member

Sinds:
    3 mei 2015
    Daar heb je ook weer gelijk in, maar toch.. Ervaren is anders dan lezen hoe het hoort te gaan