1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Waarde Corsair H110i Gt

Discussie in 'Wat is dit nog waard?' gestart door sammyboy12, 19 mei 2017.

1. sammyboy12

sammyboy12 Senior Member

Sinds:
    7 feb 2015
    hallo mede-hardware.info'ers,

Ik heb 2,5 maanden geleden mijn pc gebouwd, maar wil graag mijn H110i vervangen door een Nzxt X62. Vind het wel leuk om een nzxt koeler in een nzxt case te hebben. RGB!!!!! ;p
    Wat zou ik nog kunnen krijgen voor mijn h110i?
    Alvast bedankt!

Sam

2. Roel1966

Roel1966 Senior Member

Sinds:
    17 feb 2010
    Ik neem aan dat die H110i dan ook 2,5 maand is en je die gelijk gekocht hebt toen je je systeem gebouwd hebt, en normaal kan je dan rond 70 a 80% van de nieuwprijs aan houden. Echter...., 2de hands AIO waterkoelers zijn best wel moeilijk te verkopen dus ik denk dat je zo rond de 50 a 60% kan aanhouden qua nieuwprijs. Je gaat er in elk geval behoorlijk op verliezen en puur qua koel prestaties ga je zo goed als geen verschil maken, dus tja, alleen voor de looks is het een beetje jammer.

3. sammyboy12

sammyboy12 Senior Member

Sinds:
    7 feb 2015
    Het is ook niet alleen voor de looks. Hij past bovenin gewoon niet helemaal goed. Hij is eigenlijk een paar milimeter te lang.
    In ieder geval bedankt voor je bericht!

4. jurrian120

jurrian120 Senior Member

Sinds:
    26 aug 2011
    En die x62 is kleiner? Ga daar maar niet vanuit. Ik kreeg met moeite een x61 bovenin mijn case.

5. sammyboy12

sammyboy12 Senior Member

Sinds:
    7 feb 2015
    Hij is volgens mij 8mm kleiner. Ik heb builds gezien met een X62 bovenin een H440, dus ik ga ervan uit dat die wel past.