1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Wat zijn deze onderdelen nog waard?

Discussie in 'Wat is dit nog waard?' gestart door Black hand, 12 feb 2019.

1. Black hand

Black hand Senior Member

Sinds:
    19 aug 2008
    Hee allemaal,

De volgende onderdelen wil ik misschien gaan verkopen en vroeg mij af wat deze nog waard zijn.
    • Crucial m4 256GB (7 jaar oud)
    • Cooler Master CM 690 (11 jaar oud)
    • 2x Cooler Master 120mm LED Blue Sleeve On/Off
    • Lite-On LH-20A1S (11 jaar oud)
    • Logitech G510 Gaming Keyboard
    Alvast bedankt.

2. Manyuken

Manyuken Senior Member

Sinds:
    20 feb 2013
    • Crucial m4 256GB (7 jaar oud) €10-€15,-??
    • Cooler Master CM 690 (11 jaar oud) - Zou er niet dan een tientje voor verwachten...
    • 2x Cooler Master 120mm LED Blue Sleeve On/Off - max 5 euro per stuk en dan zit ik denk ik al hoog..
    • Lite-On LH-20A1S (11 jaar oud) - Denk niet dat mensen hier nog op zitten te wachten...
    • Logitech G510 Gaming Keyboard - Maximaal 10 euro denk ik, toetsenborden verkopen heel slecht 2e hands...

Wim Visser vindt dit nuttig.
  3. Black hand

Black hand Senior Member

Sinds:
    19 aug 2008
    Bedankt voor je reactie. Hier kan ik wat mee.

4. Roel1966

Roel1966 Senior Member

Sinds:
    17 feb 2010
    Gezien de leeftijd van die onderdelen sluit ik mij aan bij @Manyuken en vraag ik mij zelfs af of het nog loont die te koop te gaan zetten. Denk dat je dit soort onderdelen nog beter naar een Kringloop winkel kan brengen zodat misschien andere mensen er nog plezier van kunnen hebben die krap bij kas zitten.

quiller en wailingwimmy vinden dit nuttig.