1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Webpagina's dempen geluid

Discussie in 'Hoofdtelefoons en headsets' gestart door Flipking94, 10 feb 2019.

1. Flipking94

Flipking94 Senior Member

Sinds:
    4 nov 2015
    Beste HWI leden

Sinds een paar dagen heb ik het vervelende probleem dat, wanneer ik geluid op het internet, via de desktop, wil afspelen, dit precies gedempt wordt weergegeven. Als ik de links buiten de webpagina's om beluister, hoor ik de geluiden wel harder.

Ik kan dit probleem het beste voorstellen met het te vergelijken met de volumeknop precies met de helft te verminderen, zo klinkt het geluid op de webpagina's. Natuurlijk niet zo leuk, gezien ik als ik op webpagina's iets wil beluisteren, ik mijn geluid fors moet verhogen. Als ik dezelfde link via discord, steam of een ander programma beluister, buiten chrome, klinkt het wel luider.

Zeer vreemd, ik denk dat het aan mijn chrome instellingen ligt eerlijk gezegd, maar ik kan het niet vinden hoe ik dit kan aanpassen. Weet iemand wijsheid, BVD!

Groetjes

Dieter

2. seb83

seb83 Senior Member

Sinds:
    31 okt 2016
    Dat is het volume van je browser. Dit kun je als volgt oplossen: speel een video af in je browser (of iets anders met geluid), ga naar de volume mixer (rechter muisknop op het geluidsicoon in je taakbalk) en je kunt het volume aanpassen.

browser volume.png

Sw333t, Flipking94 en WhiteSnake vinden dit nuttig.
  3. Flipking94

Flipking94 Senior Member

Sinds:
    4 nov 2015
    Dat was het, bedankt @seb83 :D Zeer snel geholpen :)

seb83 vindt dit nuttig.