Welke games ben jij nu aan het spelen?

WhiteSnake

Senior Member
User systemen
Delta Force Black Hawk Down gewoon in 4:3 formaat op mijn 4K TV. (zijn HD Widescreen mods voor, maar die hebben allemaal wel een probleempje)

Krijg alleen de resolutie om de een of andere reden niet hoger dan 1600x1200 pixels terwijl de hoogste in dfv.cfg 2048x1536 is... kan de 0 in een 1 veranderen daar maar hij blijft alleen 1600x1200 doen, als iemand de oplossing weet PM me dan graag, bvd.

Wou dat ze van die game een 4K remake/remaster maakte die weer de Black Hawk Down story line helemaal volgt.

Ik koop de game voorlopig niet.
At launch, there's no way to play with AI teammates in Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint, though the feature will reportedly be added to the game in the future. As of the time of this writing, there's no way to play with AI teammates in Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint.
Ik ga de single player van GTA5 maar weer spelen met de Redux mod 1.7. Ik ben er alleen nog niet over uit met wele reshade want de kleuren zijn me veel te vivid van wat ik tot nu toe heb gezien.

JMM

Senior Member
User systemen
Ah leuk, ziet er vet uit.
Je gaat em voorlopig niet kopen omwille van: There's no way to play with AI teammates in Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint.
Neem aan dat het over de single player campain gaat maar wat wordt daar precies mee bedoelt?

Ah leuk, ziet er vet uit.
Je gaat em voorlopig niet kopen omwille van: There's no way to play with AI teammates in Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint.
Neem aan dat het over de single player campain gaat maar wat wordt daar precies mee bedoelt?
Voor als je alleen speelt kun je 3 AI teammates opdrachten geven.

Bovenaan