Welke games ben jij nu aan het spelen?

JMM

Senior Member
User systemen
Ok, op die manier, net zoals de oorspronkelijke Ghost Recon indertijd.

Zie dat met je dik systeem er toch een serieuze aanslag wordt gepleegd op de FPS, weliswaar op 1440p maar toch.
Was dit een demo trouwens, gezien je het spel nog moet kopen?

@JMM
Teamplay vergelijkbaar met Wildlands. Het is jammer dat ze zijn afgestapt van meerdere squads zoals vroeger met de eerste 2 Ghost Recon games toen het echt nog puur een single player game was.

Ik speelde vorige week de open beta die 2 of 3 dagen duurde.

JMM

Senior Member
User systemen
Ziet er een vet spel uit zo te zien, met dikke graphics.
Zelf zou ik zowiezo ook alleen spelen de rest heb ik geen interesse in. Vraag is alleen of de solo play interessant blijft tot het einde, volgens je filmpje lijkt dat wel zo.

nutty

Senior Member
User systemen
Jaren geen spel aangeraakt,nu dus deze aangeschaft voor 50 euro,dus kan even vooruit
Battlefield 3 premium
Call of Duty: WWII
BIOSHOCK: THE COLLECTION
Doom (2016)
Call of Duty 2
Call of Duty 4: Modern Warfare
DiRT 3 Complete Edition
Dirt Rally
Grid 2
Euro Truck Simulator 2 (Gold Edition)

Vanavond maar eens een keer niet via mijn 27 inch 4K monitor gespeeld. Ik heb vanavond na een lange tijdje weer eens op mijn 55 inch OLED televisie gespeeld en ik moest vooraf nog een en ander in mijn woonkamer veranderen om dit mogelijk te maken. De eettafel moest ik verplaatsen om bij de televisie uit te komen en ik moest mijn Razer muis draadloos maken. Gelukkig bleek dat mijn muis en mijn mechanische toetsenbord beide draadloos zonder moeite de bereik konden halen. Eenmaal aan de gang via HDMI 1.4 en Full-HD (Normaal gebruik ik bij 4K Displayport tussen mijn computer en monitor). De ervaring die ik kreeg op een 55 inch te spelen, op een groot scherm ziet het er net wat beter uit en je hebt meer overzicht van het spel. Het was echt leuk vond ik en heb er van genoten!

1. Call of Duty WWII - Multiplayer
2. Counter-Strike Global Offensive
3. Call of Duty Black Ops 4
4. Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Laatst bewerkt:
COD MW 2019 single player. De game is echt goed en gaat tot nu toe over terrorisme en aanslagen. De single player is redelijk pittig door de goede AI. Graphics en performance is goed en de game heeft alleen DX12.

Met max detail op 2560x2440

26-10-2019, 13:54:18 ModernWarfare.exe benchmark completed, 72840 frames rendered in 658.438 s
Average framerate : 110.6 FPS
Minimum framerate : 57.9 FPS
Maximum framerate : 245.5 FPS
1% low framerate : 62.5 FPS
0.1% low framerate : 52.1 FPS

Call of Duty  Modern Warfare 2019 Screenshot 2019.10.26 - 14.10.16.73.png

Call of Duty  Modern Warfare 2019 Screenshot 2019.10.26 - 14.11.25.83.pngCall of Duty  Modern Warfare 2019 Screenshot 2019.10.26 - 14.09.59.27.png

Spoiler alert. De eerste missies

Laatst bewerkt:
Bovenaan