Welke games ben jij nu aan het spelen?

Had ook nog ReCore opgepakt bij steam winter deals. Wel grappig, ik vond de game maar een beetje lijken op Metroid Prime en nadat ik ben gaan lezen op het internet bleek het ook gemaakt te zijn door mensen die daaraan gewerkt hebben. Het heeft alleen geen Nintendo budget/polish, maar ik vermaakt me er prima mee.

Metroid Prime zou eigenlijk een third person game geweest moeten zijn, ik heb een idee dat deze game daar een invulling van is.

45347
45349

WhiteSnake

Senior Member
User systemen
Crysis (deel 1) in 4k

Overigens heb ik hem opnieuw moeten kopen bij GOG aangezien de schijfjes versie blijft crashen, zelfde schijnt te gebeuren met de Steam en Origin versie, en alleen de GOG versie van Crysis en Crysis Warhead lijken wel normaal te werken op Windows 10.

govie

Senior Member
User systemen
Dat had niemand verwacht. Ik heb AOE2 4K editie met betere AI aangeschaft voor 20 euro. honderden uren singleplayer plezier en eventueel daarna online. Is ook niet perfect, maar is leuk om te hebben naast sc2 en civ6/civ5 en dat het spel 4K aan kan is positief. Zitten leuke animaties in.

Het is even inkomen maar heb net missie 5 gehaald met een groot leger vanuit de lucht en vanaf de grond na verschillende pogingen. Ik vind dit soort games altijd een beetje ingewikkeld in het begin.

Bovenaan